Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران-  زمانی که در رابطه با صنعت در کشور سوئیس صحبت شود قطعا اولین موردی که در ذهن شکل می گیرد؛ ساعت های لوکس و فوق دقیقی هستند که در بخش های مختلف این کشور تولید می شوند. اما پیکاسو PS-01 نامی است که سوئیسی ها را به صنعت خودرو ارتباط می دهد!

این محصول به عنوان یک سوپراسپرت توسط کسب و کاری که استفانو پیکاسو راه اندازی کرده، معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکاسو اتوموتیو بزودی PS-01 را متفاوت ترین خودروی فیبرکربنی تمام دوران می داند و تصاویری از مراحل توسعه نمونه اولیه آن در لوگانو سوئیس منتشر کرده است.

بدنه خودرو برابر با 3.2 متر طول دارد و تمام قسمت های آن از پنل های فیبرکربن تولید شده است. تمام فریم قسمت عقب خودرو نیز از فیبرکربن ساخته شده است تا PS-01 فقط 900 کیلوگرم وزن داشته باشد!

موتور در قسمت وسط قرار دارد و اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده اما به احتمال زیاد یک نمونه 6 سیلندر توربودوقلو از یک کمپانی ایتالیایی مطرح(نام کمپانی مشخص نیست) با حدود 600 اسب بخار خروجی، قلب تپنده پیکاسو خواهد بود. جعبه دنده از برند حرفه ای Sadev ویژه خودروهای ریسینگ انتخاب شده است.

Sabelt دیگر کمپانی نامدار ایتالیایی، صندلی های حرفه ای PS-01 را طراحی و آماده کرده است. سیستم تعلیق نیز تحفه ای از برند مطرح سوئدی یعنی Öhlins است.

بدین ترتیب پیکاسوPS-01  در حالی به عنوان یک خودروی سوئیسی معرفی می شود که جزئیات ایتالیایی مهمی در شکل گیری آن حضور دارند و به نوعی باید آنرا یک محصول بین المللی بدانیم زیر این کمپانی سرمایه گذارهای بین المللی را نیز پشت خود دارد.

در توصیف پیکاسو PS-01 جایی اشاره شده: دقت سوئیسی، تخیل ایتالیایی و فناوری جهانی.

در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودرو منتشر خواهد شد.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *"گوردون مورای" و معرفی سوپر اسپرت T.50/ رکورد سبک ترین موتور 12 سیلندر خیابانی و مهندسی وزن از انگلیس (+عکس) *اِوایا؛ سوپراسپرت الکتریکی 2000 اسب بخاری/ سالن مونتاژ ویژه لوتوس برای 130 دستگاه خودرو (+فیلم و تصاویر) *فرمول بهینه سوئدی در ساخت پیشرانه/ جِمِرا 3 سیلندر 1677 اسب بخاری رونمایی شد! (+تصاویر) *سوپرا از 1978 تا 2021؛ افسانه یکی از مطرح ترین اسپرت های ژاپنی(+تصاویر) *در کارخانه انگلستان بنتلی چه خبر است؟! (+فیلم و تصاویر) *از خاص ترین نسخه های بوگاتی فقط 20 دستگاه! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/003CqR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیکاسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند

اکنون ویل آسپری تحت قرارداد AEW است، اما تا چندی پیش او جذاب ترین گزینه‌ آزاد مارکت بود.

ویل آسپری به واسطه دوران درخشانی که در NJPW و برخی کمپانی‌های اروپایی کشتی کچ از جمله RevPro , PROGRESS و ... تجربه کرد، به نام بزرگی در دنیای کشتی کچ تبدیل شد. وقتی ویل تصمیم به گشودن بال‌هایش گرفت، کمتر کسی شک داشت که او یکی از 2 کمپانی AEW یا WWE را به عنوان مقصد آتی خود انتخاب خواهد کرد و این فوق ستاره بریتانیایی در نهایت راهی AEW شد.

طرفداری | ویل آسپری در مصاحبه اخیرش فاش کرد که ای جی استایلز در تلاش برای متقاعد کردن او به پیوستن به WWE بود.

ای جی با من تماس گرفت و فکر می‌کنم کلمه درست این باشد که سعی در "تغییر" در تصمیم من برای انتخاب کمپانی آینده‌ام داشت. این برایم باعث افتخار بود، چرا که ای جی قهرمان من است و تمام چیزی است که می‌خواهم به آن تبدیل شوم.

آسپری در ادامه از علاقه خود به ای جی استایلز صحبت کرد و حتی از او به عنوان مربی خود یاد کرد که همیشه او را تحت نظر داشت.

حس می‌کنم که او همیشه مرا تحت نظر داشت. حتی الان هم چنین حسی دارم و فکر کنم دلیل تماس او نیز همین بود. اما برای من آمدن به AEW تصمیم درستی بود. می‌دانستم که به اینجا خواهم آمد و به دنبال ایجاد یک تغییر بودم. می‌خواستم بخشی از یک تغییر فرهنگی باشم. 

در رویداد Double Or Nothing ویل آسپری قهرمان کمربند بین المللی AEW را چلنج خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ