Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس از ساعت ۲۳ و ۱۵دقیقه جمعه شب، ۲ بازی به طور همزمان برگزار شد که در یکی از آنها تیم لیورپول در ورزشگاه ویلا پارک پ برابر استون ویلا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سادیو مانه در دقیقه ۴ گل اول بازی را برای لیورپول به ثمر رساند، اما "لویی بری" در دقیقه ۴۱ گل تساوی را برای ویلا زد.

در نیمه دوم لیورپول سه گل دیگر به ثمر رساند، جورجینیو واینالدوم در دقیقه ۶۰، سادیو مانه در دقیقه ۶۳ و محمد صلاح در دقیقه ۶۵ سه گل نیمه دوم را وارد دروازه میزبان کردند.

به این ترتیب شاگردان یورگن کلوب که در هفته چهارم لیگ جزیره با نتیجه ۷-۲ مغلوب استون ویلا شده بودند ضمن صعود به دور چهارم، به نوعی انتقام آن شکست سنگین را نیز گرفتند.

بیشتر بخوانید

رکورد شکست ناپذیری لیورپول به ۶۷ بازی رسید لیورپول ۷ -کریستال پالاس صفر/ قدرت نمایی شاگردان کلوپ در صدر جدول/ پر و بال عقاب‌ها ریخت 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال