Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:11:19 GMT

واکنش حشدشعبی به تحریم فالح الفیاض توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۵۵۷۲

واکنش حشدشعبی به تحریم فالح الفیاض توسط آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان حشد شعبی عراق جمعه شب به اقدام آمریکا در تحریم «فالح الفیاض» رئیس این سازمان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، ستاد اطلاع رسانی سازمان حشد شعبی عراق در صفحه توئیتر نوشت: ما به دوست شهدا، استاد فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی که به بزرگوارانی که دولت آمریکا آنها را دشمن می پندارد، پیوست، تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این توئیت هم از هشتگ #قادتنا_یرهبون_امریکا (فرماندهان ما آمریکا را می ترسانند) استفاده شده است.

گفتنی است که وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه مسئولان گروه‌های مقاومت عراق وضع کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی را جزو فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.

این اقدام وزارت خزانه داری آمریکا به بهانه‌های مرتبط با حقوق بشر صورت گرفته است.

الفیاض امروز طی سخنانی اعلام کرده بود: پاسخ ما به ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اخراج نظامیان آمریکایی است.

وی افزود: اخراج این نظامیان از عراق، یک استقلال واقعی به کشور می‌دهد.

الفیاض ادامه داد: بعد از گذشت یک سال از ترور این ۲ فرمانده شهید، شاهد پایان این جنایتکار (ترامپ) هستید.

وی گفت: همان شهروندان آمریکایی، باعث خفت و خواری این جنایتکار شده‌اند. تمام توطئه چینی‌ها برای انزوای حشد شعبی خنثی شده و به پایان رسیده است.

کد خبر 5117213

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی فالح الفیاض تحریم عراق ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا قاسم سلیمانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین عربستان سعودی لبنان کره جنوبی غنی سازی اورانیوم سازمان حشد شعبی فالح الفیاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمو چاینا، این سری دارای تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ هستند. تراشه جدید به طور واقعی آزمایش شده و عملکرد آن بهتر از انتظارات و بدون داغ شدن دستگاه بوده است.

Kirin۹۰۱۰ جایگزین تراشه های Kirin۹۰۰۰ شده که روی گره پردازشی کلاس ۷ نانومتری نسل دوم SMIC ساخته شده که به آن N+۲ نیز می گویند. تراشه های Kirin ۹۰۰۰ نیز براساس همین فرایند فناورانه ساخته شده اند.

SMIC بزرگترین پیمانکار تراشه سازی چین در جهان است. با توجه به ذخیره محدود موبایل های Pura ۷۰، پیش بینی می شود ظرفیت تولید تراشه های جدیدKirin هنوز محدود باشد. با این وجود تولید یک مدل پرچمدار جدید با تراشه جایگزین نشان می دهد هواوی اندک اندک چالش ذخایر تراشه خود را در بحبوحه تحریم های آمریکا با کمک نسخه های داخلی برطرف می کند.

البته اینکه SMIC چگونه توانسته تراشه های مذکور را بدون دسترسی به ابزارها و فناوری های خارجی بسازد، هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارش ها تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ دارای هسته خوشه ای مشابه نسخه های پیشین است. می توان Kirin۹۰۱۰ را یک نسخه تراشه Kirin۹۰۰۰ دانست که نسبت به نمونه های پیشین بازده بالاتری دارد.

با این وجود به نظر می رسدKirin۹۰۱۰ با وجود قدرت رایانشی بیشتر، سرعت عملکرد هسته آن کندتر است.

براساس گزارش های پیشین سریPura ۷۰ موبایل هایی پرچمدار با تمرکز بر عکاسی هستند. این سری شامل ۴ مدل Pura ۷۰، Pura ۷۰پرو، Pura ۷۰پرو پلاس و Pura ۷۰اولترا است.

کد خبر 6092832

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد