Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: بسیاری از مردم آمریکا از اینکه وعده غذایی بعدی خود را دریافت کنند مطمئن نیستند.

معاون جو بایدن افزود: هر کارگر در هر کجا این حق را دارد که در یک محیط امن و سالم کار کند و یک زندگی بهتر را برای خود و خانواده اش دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانیم که همین حالا شرافت کار و ثبات مالی درآمد خارج از دسترس بسیاری از آمریکایی‌ها است. گزارش میزان اشتغال آفرینی در ماه دسامبر این موضوع را به طور شفاف نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که جو بایدن اعلام کرد مراکز توزیع مواد غذایی در تلاش برای تغذیه مردمی که برای نخستین بار نگران زندگی خود هستند، تحت فشار قرار دارند. آن‌ها درباره اینکه وعده غذایی خود را در کجا دریافت کنند، نگران هستند. کارکنان بخش‌های ضروری مثل پرستاران که من و جو در زمان تعطیلات با آن‌ها تلفنی صحبت کردیم همچنان زندگی و سلامتی خانواده خود را برای حفاظت از همه ما در معرض خطر قرار می‌دهند.

هریس گفت: برخی از صاحبان کسب و کار‌های تجاری کوچک از رستوران‌ها گرفته تا فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و خشکشویی‌ها در حال آسیب دیدن هستند. اجازه بدهید شفاف بگویم. آن‌هایی که مدیریت کسب و کار‌های کوچک را در آمریکا دارند آن‌ها نه تنها رهبران تجاری هستند بلکه رهبران جامعه مدنی هستند. آن‌ها رهبران جوامع هستند. آن‌ها افرادی هستند که کودکان ما را هدایت می‌کنند و سبب ایجاد هدف و آرمان و فعالیت برای آن‌ها می‌شوند. آن‌ها افرادی هستند که برای جوامع خود الگو می‌شوند و ما باید با آن‌ها صادق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کامالا هریس گرسنگی در آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود