Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر ۲ روزه خود به خراسان رضوی، "نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان و مراکز رشد و کارآفرینی" را افتتاح و از آن دیدن کرد وی همچنین از کاروان تجهیزات هنرستانهای فنی - حرفه‌ای و کار و دانش اعزامی به مناطق آموزشی این استان رونمایی نمود و در نشست مدیران آموزشی خراسان رضوی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش از "مرکز تولید محتوای آموزشی" برای مقطع ابتدایی آموزش و پرورش مشهد به نام "مرکز یزدجردی" هم بازدید و با معلمان حاضر در این محل گفت وگو کرد.

همچنین تفاهمنامه ۸۰ میلیارد ریالی مشارکت در هوشمندسازی مدارس و خرید تبلت برای دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد با حضور حاجی میرزایی، بین وزارت آموزش و پرورش و شهرداری مشهد منعقد شد.

۷۴ پروژه آموزشی و پرورشی پنج استان کشور نیز به شکل متمرکز در مشهد و همچنین ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" طی آیین‌های جداگانه با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

وزیر آموزش و پرورش همچنین نشستی با مدیران مدارس استان خراسان رضوی در مدرسه دارالفنون مشهد داشت و بر نقش‌آفرینی مفید و موثر مدیران در عرصه آموزشی به گونه‌ای متفاوت و همراه با خلاقیت تاکید کرد.

سید احسان مصطفوی معاون طرح و برنامه خانه صنعت، معدن و جوانان ایران نیز با حضور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا از راه‌اندازی نخستین صندوق سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی با نگاه ویژه و حمایت از سه محصول راهبردی زعفران، زیره سبز و پسته خبر داد.

اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور هم تفاهم نامه همکاری مشترکی را با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با هدف همکاری علمی و کاربردی مشترک با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای توانمندی‌ها در مواجهه با مخاطرات و تامین تجهیزات تخصصی مدیریت بحران به امضا رسانید.

هیات تجاری افغانستان به ریاست "مونسه حسن زاده" معاون اجتماعی والی هرات هفته گذشته به مشهد سفر کرد تا چهارمین نشست کمیته مشترک اقتصادی خراسان رضوی و هرات را به مدت ۲ روز برگزار کند.

معاون والی هرات در سفر ۲ روزه خود به مشهد ضمن دیدار با استاندار خراسان رضوی در نشست روسای کمیسیونهای مختلف اتاق بازرگانی استان حضور یافت و به همراه سرکنسول افغانستان در مشهد و اعضای هیات تجاری این کشور با تجار و بازرگانان و مسوولان اقتصادی خراسان رضوی بحث و تبادل نظر کرد.

چهارمین نشست کمیته مشترک اقتصادی خراسان رضوی و هرات با حضور معاون والی هرات نیز در مشهد برگزار شد که نتیجه آن امضای توافقنامه‌ای  ۴۸ بندی بود.

افتتاح مرکز تذکره الکترونیکی ویژه اتباع افغانستانی مقیم خراسان رضوی از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون والی هرات بود که با حضور وی در محل اردگاه چهارچشمه کار رسمی خود را آغاز کرد.

سیدرضا سید آقازاده، مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران نیز در نشست روسای کمیسیونها و تشکلهای اتاق بازرگانی خراسان رضوی با معاون والی هرات و اعضای هیات تجاری افغانستان در مشهد حضور یافت.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز با سفر به مشهد ضمن دیدار با استاندار خراسان رضوی، در مجمع سالانه هیات کشتی استان حضور یافت و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با جمعی از مسوولان ورزشی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) داشت.

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد حضور یافت و با تشکلهای کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار با استاندار خراسان رضوی و بازدید از واحد صنعتی ایران شرق در نیشابور از برنامه‌های سفر معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خراسان رضوی بود.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها نیز در آیین اختتامیه نخستین کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مراسم پایانی کنگره بین‌المللی شهید سلیمانی با حضور جمعی از شخصیت‌های ملی، دانشگاهی و استانی به صورت مجازی و حضوری در تالار شهید هاشمی‌ نژاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان هم با سفر به مشهد مقدس در نشست بررسی مشکلات مناطق حاشیه‌ای این شهر شرکت کرد و مشارکت خود را برای توانمندسازی این مناطق اعلام نمود.

فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران نیز هفته گذشته از شهرکهای صنعتی گناباد و بجستان در خراسان رضوی دیدن کرد و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

هادی میرزایی مدیرعامل صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف، احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور هم با سفر به مشهد از آثار تاریخی این شهر دیدن کرد.

بهره برداری از کارخانه نوآوری مشهد در چهلمین هفته از افتتاح طرح‌های کلان ملی کشور با عنوان پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری وی از دیگر برنامه‌های مهم هفته گذشته در خراسان رضوی بود.

برچسب‌ها مشهد افغانستان آستان قدس رضوی مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایران پرویز فتاح ویروس کرونا شهرداری مشهد حجت الاسلام مصطفی رستمی نیشابور مقام معظم رهبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهر مشهد وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد افغانستان آستان قدس رضوی مشهد افغانستان آستان قدس رضوی مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایران پرویز فتاح ویروس کرونا شهرداری مشهد حجت الاسلام مصطفی رستمی نیشابور مقام معظم رهبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهر مشهد وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی وزیر آموزش و پرورش معاون والی هرات خراسان رضوی حضور یافت هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد