Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سارمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در زمان مشابه سال گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۸۵۲ حادثه حضور یافته بودند.  

وی با اشاره به کاهش بیش از ۴۴۶ درصدی حوادث جاده ای در استان خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۰ حادثه جاده ای، امدادگران را به صحنه کشاند که این رقم در مدت مشابه پارسال ۷۶۵ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امسال شمار حوادث کوهستان ۱۴.۶ درصد افزایش یافته است گفت:  شمار حوادث کوهستان از ۳۵ حادثه در سال قبل به ۴۱ حادثه در سال جاری افزایش یافته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: حادثه سیل و آبگرفتگی هم با ۶۶.۷ درصد کاهش از ۴۰ مورد در سال قبل به ۲۴ مورد در سال جاری رسیده است.

وی افزود: وقوع حادثه دریایی و ساحلی هم با ۵۰ درصد افزایش از سه مورد در سال قبل به ۶ مورد در سال جاری رسیده است.

وی گفت: امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۱۱ حادثه برف و کولاک حضور یافته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱.۸ درصد رشد دارد.

سارمی افزود: حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع هم امسال چهار برابر شده است به طوری که در این مدت چهار حادثه آتش سوزی امدادگران را به صحنه کشانده است.  

وی گفت: در مجموع امسال در ۲۳۰ حادثه،  ۲ هزار و ۴۱۴ نفر متاثر شده اند،  ۲۹۸ نفر مصدوم شده و ۲۷۶ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.  

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال ۵۴ نفر در حوادث جان باخته اند.    

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی حدود هزار و ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب و ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت فصلی دارد.          

برچسب‌ها بجنورد امداد و نجات خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد امداد و نجات خراسان شمالی بجنورد امداد و نجات خراسان شمالی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر خراسان شمالی جمعیت هلال احمر امداد و نجات مورد در سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی