Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۵ روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود و در این شرایط در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و در صورت عدم کاهش منابع آلاینده جوی امکان رشد شاخص آلودگی در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی برای امروز و فردا را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان تهران صاف تا غبارآلود پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا روز سه‌شنبه حاکم خواهد بود.

طی روز‌های آینده به سبب افزایش دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز احتمال سقوط بهمن وجود دارد و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه با توجه به افزایش محسوس دما و وزش باد گرم شدید شرایط برای این رخداد در جاده‌های کوهستانی البرز مهیاتر می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه افزایش محسوس دما برای سواحل خزر حدود ۸ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

طی سه روز آینده سرعت باد در خراسان شمالی افزایش می‌یابد. از بعداز ظهر پنجشنبه و طی روز جمعه در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر وزش باد شدید رخ خواهد داد. این شرایط جمعه برای مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و از یکشنبه بعداز ظهر تا چهارشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج است.

از جمعه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای شهر ری بسیار ناسالم شد

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون کیفیت هوای پایتخت با شاخص ۵۶ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

به گزارش فارس، هم‌اکنون ۱۴ ایستگاه کنترل کیفیت هوا در پایتخت در وضعیت سبز، ۱۰ ایستگاه در وضعیت زرد و یک ایستگاه-ایستگاه فرمانداری شهر ری- در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم قرار دارد.

در وضعیت هوای بنفش و بسیار ناسالم هر فردی ممکن است تحت خطر اثرات جدی بهداشتی ناشی از کیفیت هوا باشد.

همچنین هم‌اکنون کیفیت هوای دو شهرستان استان تهران-اسلامشهر و رباط‌کریم- در وضعیت نارنجی قرار دارد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت سبز و زرد هستند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک، ۴۲ روز هوای قابل قبول، صفر روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و صفر روز هوای ناسالم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟