Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاریو، «جکی خوجی» تحلیلگر صهیونیست با انتشار مقاله ای نوشت: دوستی و رابطه میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با تل آویو شکننده است.

وی ادامه داد: رابطه کشورهایی که اخیرا با اسرائیل توافقنامه امضا کرده اند لحظه ای و شکننده است.

این تحلیلگر صهیونیست به روند بحران میان قطر و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و امضای توافقنامه آشتی میان آنها با وجود تداوم اختلافات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت: این کشورها از جمله عربستان و امارات زمانیکه دیدند که جو بایدن در حال ورود به کاخ سفید است و خسارت های اقتصادی ناشی از تحریم قطر بسیار زیاد و غیر قابل تحمل شده است، دست به این کار زدند.

این تحلیلگر ادامه داد: این در حالیست که ولی عهد عربستان هم چنان نسبت به این روند مشکوک باقی مانده و قطر به روابط خود با ایران و ترکیه ادامه می دهد.

وی نوشت: می توان گفت که عربستان، بحرین و امارات دوست اسرائیل هستند اما این دوستی لحظه ای و شکننده است.

پیش از این نیز، تنی چند از تحلیلگران صهیونیست اذعان کرده بودند که امضای توافقنامه های سازش با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای رژیم صهیونیستی امنیت نمی آورد.

کد خبر 5117233 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا قاسم سلیمانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین عربستان سعودی لبنان کره جنوبی غنی سازی اورانیوم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو