Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و حدود یک سوم از این تعداد در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به ۴۱۶ نفر رسیده که از این تعداد ۲۱۸ نفر مشکوک و ۱۹۸ نفر مبتلا به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۶۴ نفر است که از این تعداد، ۳۳ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده با اشاره به افزایش پنج نفری تعداد فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کل فوت‌شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به ۳ هزار و ۳۹۵ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از کل فوت شدگان سه نفر مربوط به ارومیه و ۲ نفر نیز مربوط به خوی است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی طی ۱۰ ماه شیوع بیماری کرونا در کشور، با ابتلای حدود ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ نفر، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته که در صورت بی توجهی مردم، خیز چهارم با شدت و مرگ و میر بیشتر آغاز خواهد شد.

تاکنون نزدیک به ۹۰ میلیون نفر در دنیا و حدود یک میلیون و ۲۷۵ هزار نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

از مجموع یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر جان باخته بر اثر کرونا در کشورهای مختلف دنیا نیز حدود ۲.۹ درصد مربوط به ایران است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ارومیه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد