Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ ضمن بیان اینکه با همکاری هیئت‌های مذهبی نذرواره سرباز وطن در ۳۳ شهر کشور برپاشده است، ابراز داشت: در هر یک از این شهرها ۱۴ دیگ اطعام برپا و یاد سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

او بابیان اینکه این آئین در مجتمع فرهنگی مذهبی بیت الزهرا (س) سمنان نیز به اجرا درآمد، افزود: برای دیگر شهرستان‌ها نظیر سمنان، گرمسار و دامغان نیز انجام و اطعام بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد نذرواره کشوری ۷۲ دیگ بابیان اینکه نذرواره سرباز وطن از ۱۳ لغایت ۱۹ دی‌ماه جاری در سراسر کشور اجراشده است، ابراز داشت: این هفته به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام مقاومت نام‌گرفته است و تلاش شد تا صرفاً بهانه‌ای برای یاری به نیازمندان باشد.

قوسی بابیان اینکه نذرواره ۷۲ دیگ از خیر دامغانی به نام امیر آبادیان شکل‌گرفته و به‌کل کشور تعمیم داده‌شده است، در ادامه تصریح کرد: این مراسم با همکاری هیئت‌های عزاداری هرسال محرم ۷۲ دیگ به نیت ۷۲ شهید کربلا برپا می‌شود که با توجه به استقبال عموم در همه شهرهای کشور نیز اجرایی شده است.

او بابیان اینکه این غذاها بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حضور خیران و نیکوکاران در این مراسم معنوی می‌تواند به اقشار کم درامد و نیازمند جامعه کمک کند لذا در تداوم این حرکت دست یاری مردم خیر را به نیکی می‌فشاریم.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خیران ۷۲ دیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان