Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سمیرا زرگری» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری اردوی تیم اسکی آلپاین زنان اظهار داشت: این اردو پس از حدود ۹ ماه برگزار می‌شود و ورزشکاران باید خود را برای مسابقات جهانی آماده کنند، مسابقاتی که امتیاز آن برای بازی‌های المپیک زمستانی محسوب می‌شود. البته تنها این مسابقات نیست بلکه چندین تورنمنت دیگر در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلات طولانی ‌مدت تیم ملی اسکی موجب شد تا ورزشکاران به نسبت سال‌های گذشته از شرایط مسابقه دور باشند و این به خاطر تعطیلی پیست‌های اسکی بود که کرونا علت اصلی آن بود. البته ورزشکاران کارهای بدن‌سازی را به‌خوبی انجام دادند و من نیز بر تمرینات آنان به‌صورت آنلاین نظارت داشتم. باید یک دوره تمرین طولانی‌مدت برای اسکی‌بازان زن در نظر گرفته شود تا بتوانند به شرایط مسابقه نزدیک شوند.

سرمربی تیم ملی اسکی زنان در خصوص مسابقات جهانی،  گفت: انتظار معجزه از تیم اسکی زنان نباید داشت زیرا شرایط و امکاناتی که در اختیار این تیم قرار دارد در حدی نیست که بتوانیم با رقیبان جهانی برای رسیدن به بهترین شرایط رقابت کنیم. تا زمانی که نتوانیم پیست یخ در مناطق مختلف کشور به‌ویژه پیست‌های بین‌المللی کشور ایجاد کنیم، انتظار نتیجه‌گیری وجود ندارد. باید مجهز به پیست یخ باشیم پیستی که در مسابقات جهانی و المپیک زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه لازمه موفقیت برگزاری اردوهای بلندمدت و خارجی است، یادآور شد: اگر می‌گوییم که شرایط ایجاد پیست یخ نداریم باید اردو خارجی برای ورزشکاران در دستور کار قرار دهیم. هر سال باید سه ماه در پیست‌های مهم جهان در اردو باشی اما با شرایط کنونی و نرخ ارز این مهم امکان‌پذیر نست چرا که فدراسیون بودجه کافی را ندارد. زمانی که این شرایط فراهم نیست چگونه انتظار نتیجه دارید؟ سال گذشته نیز حاشیه زیادی برای من ایجاد شد و برخی گفتند چرا نتیجه لازم را نمی‌گیرد؟

زرگری در ادامه با بیان اینکه برای کسب سهمیه نیاز به چند تورنمنت جهانی است گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای حضور در این تورنمنت‌ها داشته باشیم. منتظر هستیم تا رییس جدید فدراسیون انتخاب شود و برنامه‌ریزی را انجام دهد. اگر به دنبال حضور در المپیک زمستانی هستیم باید در تورنمنت‌های خارجی و معتبر شرکت کنیم.

وی همچنین گفت: انتظارم از رییس فدراسیون بعدی اسکی آن است که پول را به این رشته بیاورد و به ورزشکاران بدهد. اسکی ظرفیت زیادی برای حامیان مالی دارد که نباید مغفول بماند. در گذشته تیم مهرام  را به مسابقات لیگ آوردم اما بلایی بر سر این تیم آمد که فرار کردند.

برچسب‌ها پیست توچال اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیست توچال اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکی پیست توچال اختصاصی ایرنا فدراسیون اسکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال