Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران| یک ورزشکار با هزاران هزار آرزو وارد دنیای ورزش می‌شود و در این مسیر تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا بتواند سری از بین سرها درآورد؛ در این میان هم ورزشکاران ما ثابت کردند در کنار ورزش، مرام پهلوانی حرف اول را برای‌شان می‌زند این را هم ورزشکارانی که به خاطر دفاع از ارزش‌های خود، قید مدال‌های رنگی را در مسابقات ورزشی زدند ثابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهران حسینی یکی از ورزشکاران استان مازندران است که از او به عنوان پسر باد مازندرانی یاد می‌شود وی دونده سرعتی است و واپسین شانس خود را برای رسیدن به جاکارتا در مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۸ در ترکیه با پس زدن حریف رژیم غاصب از دست داد.

*قهرمانی که انصرافش به اندازه رسیدن به بازی‌های آسیایی و گرفتن مدال می‌ارزد

این ورزشکار پهلوان به دلیل حضور نمایندگان رژیم اشغالی برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با دوندگان این رژیم انصراف داد که شاید در نگاه نخست این اقدام وی را از رویاهایش دور کرد و آرزوهایش شاید به رویا مبدل شده باشد ولی در این باره می‌گوید؛ این اقدام به اندازه رسیدن به بازی‌های آسیایی و گرفتن مدال می‌ارزد.

این دونده که قهرمان ۱۰۰ متر ایران، دارنده طلای کارگران جهان سال ۹۷ و سریع‌ترین مرد ایران از او یاد می‌شود از روزهای سخت می‌گوید که در حال انجام دادن تمرینات با دلی پرامید امیدوار است با حمایت‌های مسؤولان بتواند پله پله موفقیت را یکی پس از دیگری بپیماید.

حسینی که وارد ۳۰ سالگی شده؛ اعتقاد دارد شانس زیادی برای دریافت سهمیه المپیک دارد.

 این جوان نیز همانند همه جوانان، رویاهایی دارد که نیاز است به خواسته‌هایش جامه عمل پوشانده شود و مهم‌ترین موضوع بحث اشتغال و آینده این جوان است.

وی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: در کنار ورزش مشکلات مالی و آینده  و نگرانی‌هایم سرجایش است که باید فکری به حالش شود.

*پسر باد مازندرانی و روزهای سخت تمرینات

حسینی اضافه می‌کند: این روزها تنها به تمرینات فکر می‌کنم و اینکه بتوانم سهمیه المپیک را دریافت کنم و زندگی وارد مسیر دیگری شود.

این ورزشکار مازندرانی که از کودکی وارد دنیای ورزش شده و اعتقاد دارد؛ برگردد به قبل بازهم همین رشته ورزشی را انتخاب می‌کند و ادامه می‌دهد؛ تمام خاطرات شیرینم به روزای برد و پیروی برمی‌گردد که هیچ‌گاه شیرینی آن روزها را فراموش نخواهم کرد و با پشتکار و تلاش امیدوارم آن روزها تکرار و تکرار شود.

اورنگ مستقیم رئیس هیأت دومیدانی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: ورزش دومیدانی از پایه‌های ورزش است و دلیل مهم بودنش هم این بوده که کاربرد بالایی دارد.

وی با بیان اینکه نسبت امکانات و ورزشکاران شناخته شده در این رشته ورزشی هیچ تناسبی وجود ندارد، اضافه می‌کند: امکانات لازم برای توسعه ورزش از جمله پرش ارتفاع، پیست و تشک ارتفاع نداریم.

رئیس هیأت دومیدانی مازندران بیان می‌کند: با وجود قهرمان ورزشی در این رشته اما مکانی مناسب وجود ندارد که باید در این زمینه تدبیری جدی شود.

مستقیم با اشاره به اینکه پیست شهید متقی ساری در حال از بین رفتن است، تصریح می‌کند: از شهرستان رامسر تا گلوگاه هیچ سالنی در زمینه ورزش دوومیدانی نداریم و امکانات به روز این رشته در استان وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه مهران حسینی دونده بزرگ جز نوادر رشته سرعت است، می‌گوید: قبل از مسابقات آسیایی جاکارتا در ترکیه به رژیم صهیونیستی شانس خود را از دست دادند ولی آنگونه که باید شناخته شده نیست و این ورزشکار در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد که با وجود داشتن ده‌ها مدال قهرمانی لازم باید صدای این جوان بشناسند و برایش کاری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!