Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیماهای رژیم صهیونیستی با پخش اعلامیه‌هایی در قنیطره، درباره همکاری ارتش سوریه با حزب‌الله هشدار دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هواپیما‌های صهیونیستی اعلامیه‌هایی را بر فراز شهر «قنیطره» در مرز لبنان و سوریه پخش کردند و به ارتش سوریه درباره همکاری با حزب‌الله هشدار دادند.

در این اعلامیه‌ها (که پنجشنبه گذشته از آسمان قنیطره روی زمین ریخته شده) ادعا شده حزب‌الله با ابزار‌های مختلف دنبال بهره‌برداری از نیرو‌های ارتش سوریه است و می‌خواهد سوریه را به میدان جنگ علیه رژیم اسرائیل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «شام تایمز»، اهالی قنیطره متن این اعلامیه را که در آن ادعا شده حزب‌الله تنها طرفی است که با رژیم اسرائیل دشمنی دارد، به تمسخر گرفتند و تأکید کردند که جنگ بین اسرائیل و سوریه، پیش‌زمینه‌ای برای تأسیس حزب‌الله بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی قنیطره سوریه حزب الله اسرائیل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.

 خطیب نماز جمعه شهرکردبا اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • اذعان ژنرال صهیونیست به دستاورد راهبردی حزب‌الله/ حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!