Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد عالمیان اگرچه با تیم «تورخینه» در لیگ دسته دوم تنیس روی میز فرانسه شرکت دارد اما همزمان در لیگ برتر کشورمان هم شرکت دارد.

این ملی پوش تنیس روی میز که طی سه ماه گذشته تمریناتش را در فرانسه پیگیری می کرد دو هفته پیش همراه با برادرش به ایران بازگشت و هر دو تیم تهرانی فراسنج را در رقابت های باشگاهی همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اتمام این مرحله از مسابقات، نیما عالیمان بلافاصله به فرانسه بازگشت تا برای برگزاری دیدارهای معوقه کنار تیمش باشد اما نوشاد که تیم فرانسوی‌اش دیدار معوقه ای ندارد از تعطیلات کریسمس برای ماندگاری بیشتر در ایران استفاده کرد اگرچه او هم طی روزهای آینده راهی فرانسه می شود تا برای مرحله برگشت دیدارهای لیگ دسته دوم فرانسه آماده شود.

تنیس روی میز ایران بعد از ماه ها «جان» گرفت
نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ برتر باعث شد تنیس روی میز ایران بعد از ماه ها دوباره «جان» بگیرد، گفت: چندماه بود که به جز تمرینات انفرادی هیچ فعالیت داخلی در تنیس روی میز نداشتم و این برایم خوشایند نبود. به همین دلیل از برگزاری لیگ برتر و حضور در آن خیلی استقبال کردم.

کرونا باعث غفلت بازیکنان از تمرین و آماده سازی نشد
وی در مورد سطح دیدارهای برگزار شده در مرحله رفت مسابقات تصریح کرد: باوجودیکه بازیکنان چند ماه متوالی از تمرین و مسابقه دور بودند در مرحله رفت خیلی خوب ظاهر شدند و این نشان داد که طی این مدت از تمرین و آماده نگه داشتن خود غافل نبودند. آماده بودن نسبی بازیکنان کمک کرد تا تیم ها رقابت های با کیفیت و بعضا نزدیکی را برگزار کردند.

تیمم حضور حرفه ای در لیگ ایران دارد
این ملی پوش تنیس روی میز همچنین در مورد تیم باشگاهی فراسنج که برای نخستین بار در ترکیب آن قرار گرفت، خاطرنشان کرد: فراسنج هم حضور  کاملا حرفه ای در بازی ها داشت. این تیم در فصل یارگیری با جذب نفرات مورد نظر خود نشان داد که چه هدفی را در این دوره مسابقات دنبال می کند و چگونگی برگزاری دیدارهایش هم اثبات کرد که مصمم برای دستیابی به هدفش است.

عملکردم در لیگ برتر مانند فرانسه نبود
عالمیان که بلافاصله پس از بازگشت از فرانسه تیم فرانسج را در لیگ برتر همراهی کرد در این زمینه گفت: درست است که به واسطه حضور در لیگ فرانسه به لحاظ بدنی آمادگی لازم را داشتم اما مسائل دیگر روی کارآیی ام تاثیرگذار شد و اجازه نداد عملکردی که در فرانسه داشتم را در لیگ برتر هم داشته باشم.

زمان نداشتم، هم خسته بودم
وی در این زمینه ادامه داد: بعد از بازگشت به ایران به قدری با کمبود وقت مواجه بودم که حتی فرصتی برای تمرین در سالن مسابقات نداشتم. این مسئله تاثیر خود را روی عملکردم داشت. ضمن اینکه خود سفر و جابه جایی از یک قاره و کشور و به یک قاره و کشور دیگر هم سختی موضوع و تاثیرگذاری ها را بیشتر کرد. به هر حال در شرایطی به ایران رسیدم که به خاطر حضور متوالی در لیگ فرانسه و سفر، خسته بودم اما فرصتی هم برای استراحت نداشتم.

حضور همزمان در لیگ دو کشور سخت است
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این پرسش که «چرا با وجود حضور در لیگ فرانسه حاضر به عقد قرارداد رسمی برای بازی در لیگ داخلی شدید؟ آیا این موضوع باعث فشردگی بیش از حد برنامه بازی ها و تمرینات نمی شود؟»، گفت: اینکه همزمان برای دو تیم در دو کشور بازی کنیم، خیلی سخت است، فشار زیادی را به بازیکن وارد می کند و حتی به لحاظ روحی هم می تواند او را تحت فشار قرار دهد. به هر حال لژیونر شدن موقعیتی است که هر ورزشکاری را در مرحله پیشرفت و رشد بهتر قرار میث دهند اما دوست داشتم همزمان به لیگ داخلی کشورم هم کمک کنم تا از رونق نیفتد.

تاثیر کرونا بر لیگ تنیس روی میز فرانسه
عالمیان با اشاره به لیگ دسته دوم فرانسه و متاثر شدن این رقابت ها از بحران کرونا یادآور شد: به خاطر کرونا، لغو پی در پی بازی ها و جابه جایی زمان برگزاری آنها، برنامه مسابقات خیلی مختل شد اما خدا رو شکر بالاخره تمام دیدارهایی که باید در مرحله رفت برگزار می کردیم را به سرانجام رساندیم. البته که شرایط و اینکه در یک مقطع دیدارهای فشرده تری را داشتیم، خیلی خوب نبود.

یک ماه قرنطینه و تردد به شرط اطلاع رسانی
وی با تاکید بر اینکه ابتدای حضورش در فرانسه به قرنطیه یک ماهه مواجه بود، تصریح کرد: قوانین کرونایی در فرانسه خیلی مورد تاکید است و انصافا خیلی هم خوب رعایت می شود. بعد از اینکه یک ماه در قرنطینه کامل بودیم باید هر رفت و آمدی را با اطلاع رسانی و تکمیل فرم های مربوطه انجام می دادیم. افرادی مانند من مجبور بودند روزانه برای تمرین از منزل خارج شوند. این خروج ملزم به تکمیل فرم اطلاع رسانی بود که از طرف پلیس در اختیار مان قرار می گرفت. اگر مثلا روزانه سه بار قصد خروج از منزل داشتیم باید برای هر سه بار این فرم را تکمیل می کردیم.

۱۰ برد و ۵ باخت عملکردم در لیگ فرانسه بود
پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان همچنین با یادآوری عملکرد خود در تیم «تورخینه» گفت: ۱۰ برد و ۵ باخت نتیجه ۱۵ دیداری بود که در مرحله رفت لیگ دسته دوم فرانسه برای تیمم انجام دادم. در دیدارهای پایانی تا حدی عملکردم افت داشت. به هر حال سه ماه از حضورم در فرانسه و تمرین در شرایط و محدودیت هایی که با آن مواجه بودیم، می گذشت و همین مسئله تاثیر منفی داشت.

منتظر آغاز دور برگشت لیگ فرانسه هستم
وی افزود: در مجموع عملکرد «تورخینه» در دور رفت لیگ فرانسه خوب بود. از یکی دو هفته دیگر دیدارهای مرحله برگشت آغاز می شود. باید این دیدارها را هم برگزار کنیم تا ببینیم چه موقعیتی برای تیم به دست می آید.

تجربه ای که برای همیشه از تنیس روی میز ایران گرفته شد
عالمیان که قرار است طی هفته جاری به فرانسه باز گردد تا آماده حضور در دیدارهای نیم فصل دوم تیمش شود همچنین در مورد تیم ملی تنیس روی میز کشور گفت: فعلا که هیچ برنامه ای نداریم. قرار بود مسابقات قهرمانی جهان برگزار شود که آن هم لغو شود. اگر این رقابت ها برگزار می شود می توانستیم برای نخستین بار حضور در دسته اول جهانی را تجربه کنیم اما کرونا برای همیشه این تجربه را از ما گرفت چون از دوره آتی، شیوه جدید برای مسابقات اعمال می شود و دیدارها خارج از گروه بندی برگزار می شوند.

مسابقات گزینشی المپیک به سرنوشت مسابقات جهانی دچار نشود
این بازیکن تنیس روی میز که حضور در المپیک لندن و ریو را تجربه کرده است در مورد رقابت های گزینشی توکیو و شانش محتمل ایران برای کسب سهمیه گفت: امیدوارم مسابقات گزینشی المپیک به سرنوشت دیگر رویدادهای جهانی و آسیایی دچار نشود و در موعد مقرر برگزار شوند. در این صورت قطعا ایران نماینده اعزامی به مسابقات خواهد داشت.

امیدوارم من و نیما سهمیه توکیو را بگیریم
نوشاد عالمیان تاکید کرد: پیش بینی مسابقات و نتایجی که می توان در آنها کسب کرد، سخت است اما امید زیادی دارم که من نیما بتوانیم برای المپیک توکیو کسب سهمیه کنیم.

کد خبر 5117261

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز نوشاد عالمیان فرانسه کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران هندبال تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان دربی لیگ برتر هندبال لیگ برتر تکواندو تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی والیبال فوتسال علی کریمی لیگ فرانسه تنیس روی میز لیگ دسته دوم مرحله رفت لیگ برتر رقابت ها یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند