Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح غربالگری «حافظان سلامت در محلات» در استان اصفهان از ابتدای آذر ماه تاکنون اظهار داشت: این طرح با همکاری یک هزار و ۱۰۰ پایگاه در استان اصفهان در حال انجام است.

غربالگری ۶۴ درصد از جمعیت استان اصفهان

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۴ درصد از جمعیت استان اصفهان در طرح «حافظان سلامت در محلات» غربالگری شده‌اند، ابراز داشت: این میزان شامل ۹۴۸ هزار و ۳۹۹ خانوار و سه میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۴۹ نفر از جمعیت استان اصفهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه در روند اجرای طرح «حافظان سلامت در محلات» ۲۱۶ هزار و ۵۹۱ فرد در معرض خطر ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده است، ادامه داد: علاوه بر آموزش این افراد اسامی آنها به صورت آنلاین در اختیار مراکز بهداشت استان قرار گرفته است.

توزیع ۸۹ هزار بسته معیشتی بین خانواده نیازمندان

وی شناسایی خانواده‌های نیازمند و اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی به این خانواده‌ها را از دیگر اهداف اجرای طرح «حافظان سلامت در محلات» اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز تاکنون ۱۵۳ هزار و ۹۹۰ بسته بهداشتی تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

سرهنگ قمیان همچنین به توزیع ۸۹ هزار و ۷۰۹ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان در قالب طرح «حافظان سلامت در محلات» اشاره کرد و افزود: در زمینه تأمین دیگر نیازهای خانواده‌های غیر برخوردار نیز ۵۲ هزار و ۹۱۱ بسته کمکی اهدا شده است.

وی بازدید از اصناف و بررسی روند فعالیت آنها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر اهداف طرح «حافظان سلامت در محلات» دانست و اظهار داشت: در این زمینه نیز از ۵۱ هزار و ۷۳۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که در قالب آن به ۳۴۴ هزار و ۸۱۹ فرد تذکر لازم ارائه شده است.

کد خبر 5117343

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح غربالگری ویروس کرونا سپاه صاحب الزمان اصفهان بسته معیشتی قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج حافظان سلامت در محلات استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین بیل گردانی در نیم‌ور محلات
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • آیین بیل گردانی نیم ور محلات
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا