Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرکعبی سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: به منظور پیشگیری ازشیوع بیماری‌های واگیردار این منطقه اقدام به آهک پاشی جوی‌های روباز در کوی گلدشت کرده است.

او افزود: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همواره از اهداف این منطقه بوده که با اقدامات انجام گرفته در خصوص مسائل بهداشتی، ترافیکی، زیبا سازی، نظافت مستمر آماده ارائه خدمات بهتر به شهروندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی بیان داشت: عملیات آهک پاشی و لایروبی جوی‌ها و انهار به صورت مستمر و منظم و برنامه ریزی شده از سوی معاونت خدمات شهری به منظور افزایش بهداشت عمومی و همچنین جلوگیری از بوی نامطبوع در سطح معابر انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آهک پاشی جوی ها بیماری واگیردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است