Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@17:00:52 GMT

فردا، آغاز «انقلاب شعب» با پیشتازی بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۷۰۵۱

فردا، آغاز «انقلاب شعب» با پیشتازی بانک ملی

بانک ملی ایران فردا طرحی «انقلابی» را در حوزه شعب بانکی عملیاتی خواهد کرد که می تواند نگرشی تازه از بانکداری به شیوه حرفه ای را به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در حالی که خدمات معمول شعب بانک ها برای عموم مردم شناخته شده است، این بانک با طراحی جدید و متناسب با نیاز مشتریان در دنیای پیشرفته، شعبه ای را رونمایی خواهد کرد که پاسخگوی خواسته های استارت آپ ها و صاحبان ایده های نو نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دنیای کسب و کار، نسل جوان امروز که با سوالات بی شماری در حوزه پرداخت، امور بانکی، اعتباری و ... رو به روست و بی اطلاعی از قوانین تجارت می تواند مهمترین عامل شکست در کار باشد، بانک ملی ایران چاره ای اندیشیده که نه تنها همه این سوالات را پاسخ می دهد، بلکه دریچه تازه ای را به روی نظام بانکداری کشور می گشاید.

فردا را می توان روز «انقلاب شعب» بانک ها دانست و بانک ملی ایران، بنیان گذار این رویداد خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران بانک ملی پول نیوز استارتاپ نظام بانکی خدمات بانکی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی