Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، توئیتر به مسدود کردن حساب شخصی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا بسنده نکرد و حساب کاربری شماری از نزدیکان وی را هم که با جدیت ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را تکرار می‌کنند؛ تعلیق کرد.

در میان این افراد، نام «مایکل فلین» مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید که مشمول عفو ترامپ هم بود؛ به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حساب کاربری «سیدنی پاول» عضو تیم حقوقی ترامپ هم تعلیق شد.

اما از همه مهمتر، مسدود شدن حساب کاربری ستاد انتخاباتی ترامپ است.

توئیتر در توضیح اقدامات اخیر خود مدعی شد: از مضمون پیام‌های ترامپ این طور برداشت می‌شد که ممکن است وی روند انتقال قدرت را مختل کند.

همچنین ادعا می‌شود که نشانه‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی برای اعتراضات مسلحانه و حتی حمله مجدد به کنگره در روز ۱۷ ژانویه (۲۹ دی) وجود دارد.

ترامپ متهم است که در روز ۶ ژانویه (۱۷ دی)، با هدف اخلال در روند تائید پیروزی جو بایدن دموکرات، طرفداران خود را برای حمله به کنگره ترغیب کرده است.

کد خبر 5117301 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 توییتر مایکل فلین کنگره آمریکا ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قاسم سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی فلسطین کره جنوبی لبنان غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح