Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هوا سرد همچنان بر جو استان غالب است و برخی از مناطق دمای زیر صفر را طی روزهای اخیر تجربه کردند /.

وی یاسوج را سردترین نقطه استان دانست و گفت: شهر یاسوج در سردترین ساعت صبح شنبه نیز دمای منفی ۵.۶ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی افزود: دما در ایستگاه سی سخت طی صبح شنبه به منفی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درجه سانتیگراد رسید.

بهره مند با اشاره به دمای سایر مناطق استان در صبح شنبه، تصریح کرد: دهدشت دمای منفی ۱.۷، امام زاده جعفر ۰.۲ درجه، دوگنبدان ۴ درجه و لیکک ۷.۱ درجه سانتیگراد را در صبح شنبه به ثبت رساند.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اهمیت مراقبت‌ها در برابر یخ زدگی به ویژه در بخش کشاورزی، تصریح کرد: کشاورزان اخطارهای کشاورزی را در فصل‌های سرد نیز مورد توجه قرار دهند.

بهره مند از پایداری جو در استان خبر داد و گفت: آسمان استان طی امروز صاف پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5117330

منبع: مهر

کلیدواژه: ولی بهره مند اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی وضعیت هوا قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آیت الله مصباح یزدی بوشهر آمار کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم گرگان مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج صبح شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی کردستان گفت: از فردا (سه‌شنبه‌ شب) تا روز شنبه هفته آینده، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌ ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است، افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

پناهی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 749085

دیگر خبرها

  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر