Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در جشنواره علمی وپژوهشی دانش آموزان عضو پژوهشسراهای استان همدان، دانش‌آموزان شهرستان نهاوند موفق شدند با درخشش خود رتبه‌های برتر را در سطح استان به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در اولین جشنواره علمی سراسر کشور که در رشته‌های مختلف برگزار شد دانش‌آموزان این شهرستان در دوره متوسطه دوم توانستند ۹ رتبه برتر استانی را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پژوهشسرای دانش‌آموزی جابربن حیان نهاوند افزود: در این جشنواره ۱۸۸ دانش آموز از شهرستان نهاوند در رشته‌ها و گرایش‌های زیست فناوری، نانوفناوری، مسابقات آزمایشگاهی، کدنویسی، سلول‌های بنیادین و پزشکی بازساختی، دریا، نجوم و اختر فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی و طب ایرانی شرکت کردند.

وی به رتبه های برتر دانش آموزان اشاره کرد و افزود:  در این جشنواره دانش‌آموزان مرضیه بازوند از هنرستان زکیه موفق به کسب رتبه سوم کشوری و رتبه اول استانی و در رشته گیاهان دارویی نیز فاطمه جهانیان و فاطیما غلامی از دبیرستان فرزانگان موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

زرینی با بیان اینکه در رشته نجوم نیز مهسا بازوند از هنرستان زکیه موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته گیاهان دارویی شد افزود: فاطمه گنجوند و آیدا بهزادی از آموزشگاه غیرانتفاعی فرازاندیشه موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته زیست فناوری، فاطمه لروند از هنرستان شهید سلیمانیان موفق به کسب رتبه اول استان در رشته زیست فناوری و الناز زرینی از هنرستان شهید سلیمانیان موفق به کسب رتبه دوم استانی در رشته ماکروفتوگرافی شدند.

وی در پایان سخنانش گفت: در این دوره از مسابقات، پژوهشسرای دانش‌آموزی جابربن حیان شهرستان نهاوند به عنوان قطب زیست فناوری استان همدان انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: زیست فناوری موفق به کسب رتبه زیست فناوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان