Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز با حضور در منطقه ۱۸ شهرداری تهران، کلنگ آغاز عملیات بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران ـ تبریز را بر زمین زد.

پروژه احداث محور شارباغ حضرت فاطمه الزهرا(س) یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری پایتخت است که علاوه بر تاثیرات مثبت فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار شهر تهران می‌تواند در رونق گردشگری شهری نیز موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه پس از انتقال خط راه آهن تهران ـ تبریز به زیر زمین در سال ۱۳۹۲، روی بام این تونل در محدوده‌ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر از میدان شهدای مدافع حرم تا دره رود کن تعریف شده است.

این پروژه در راستای شعار تهران شهری برای همه و برای کاهش شکاف اجتماعی و حرکت به سوی بالا بردن سرانه فرهنگی و رفاهی مناطق ۹، ۱۷ و ۱۸ شهر تهران شکل گرفته و شامل گستره‌های فرهنگی، تفرجی، گردشگری، ‌تفرجی و تجاری، تفرجی با ۹۱ درصد فضای سبز و باز در مناطق یاد شده است.

معاون اول رییس جمهور را در این مراسم حناچی شهردار تهران، سردار محمد رییس قرارگاه خاتم الانبیاء و برخی از اعضای شورای شهر تهران همراهی می‌کنند.

کد خبر 578214 برچسب‌ها شهرداری تهران منطقه ۱۸ اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران منطقه ۱۸ اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر بهره برداری و توسعه  فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: وجود حشرات و جانوران موذی در شبکه فاضلاب از معضلات زندگی شهری است و این شرکت برای جلوگیری از تکثیر حشرات، دریچه‌ ها و منهول‌ های فاضلاب را سم‌ پاشی می‌ کند.

 

ابوالفضل رستمی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور هرسال در ۲ مرحله نسبت به سمپاشی خطوط اصلی، فرعی و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اقدام می‌ کند، مرحله اول از نیمه فروردین ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه به طول می انجامد و نوبت دوم نیز از خرداد ماه تا پایان تیر ماه ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: در شهر نیشابور در حدود ١٠ هزار منهول فاضلاب و حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب وجود دارد که هر ساله در راستای حفظ سلامت و بهداشت شهری در دو نوبت شستشو و در دو نوبت متوالی نیز سمپاشی می شود.

 

منهول (به انگلیسی Manhole به معنی: آدم رو) یک نوع از اتصالات است که برای متصل کردن چند شبکه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مثلاً در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول استفاده می‌ شود.

دیگر خبرها

  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور