Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه البناء در مطلبی نوشت: کرونا بیمارستان‌ها را پرکرده و دارو هم کمیاب شده است. بحران کرونا در حال رسیدن به مرحله خطر است.

روزنامه الأخبار نوشت: حمایت امارات از حریری و جریان سیاسی او؛ نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه انصراف نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای نداء الوطنهم گزارش داده است: عون می گوید که شورای قانون اساسی مفسر قانون اساسی است؛ این درحالی است که بِری معتقد است پارلمان، مفسر قانون اساسی است.

روزنامه الجمهوریه با اشاره به اختلافات بر سَر تشکیل دولت جدید لبنان، عنوان کرد: حریری در مقابل باسیل کوتاه نمی‌آید.

شبکه المنار گزارش داد: چگونه برای برخی در لبنان اشکال ندارد که برخی خیابان‌ها به نام اشغالگران لبنان مانند ژنرال های فرانسوی و انگلیسی باشد، اما به نامگذاری خیابانی به نام قاسم سلیمانی که از لبنان و بیروت دفاع کرد، اعتراض می‌کنند.

روزنامه النهار عنوان کرد: اعیاد اخیر باعث گسترش بی‌سابقه کرونا در لبنان شده است.

این روزنامه در مطلبی دیگر نوشت: دولت دارای ۲۰ کرسی راضی کننده برای باسیل؛ آیا حریری هم آن را قبول می‌کند؟

روزنامه اللواء تأکید کرد: فاجعه بهداشتی و ترس از آزادسازی دلار، پرونده تشکیل دولت را تسریع می کند.

کد خبر 5117371 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه لبنان رسانه های لبنان ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قاسم سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی فلسطین کره جنوبی لبنان غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی