Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ری از مرکز بهداشت شهر ری بازدید و ضمن دیدار با تعدادی از پرسنل مرکز بهداشت از زحمات آن‌ها قدردانی کردند. خبرگزاری میزان - مرکز بهداشت شهرستان ری، در ادامه سلسله بازدید‌های میدانی مسئولان دادگستری از ادارات شهرستان ری با هدف تعامل و گفت‌وگو با روسای آنان و بررسی مسائل حقوقی مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار، رسول جلالی، رئیس دادگستری و غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری ضمن دیدار با تعدادی از پرسنل مرکز بهداشت از زحمات آن‌ها قدردانی کردند و در جریان طرح جدید مبارزه با بیماری کرونا موسوم به طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند.

صدرایی ضمن ابراز خرسندی از حضور و تعامل نزدیک مسئولین قضایی شهرستان با مرکز بهداشت و حمایت‌های قضایی، گزارشی از عملکرد مرکز بهداشت شهرستان ری در خصوص مسائل مختلف به ویژه مبارزه با بیماری کرونا و اقدامات صورت گرفته و در حال انجام در سطح شهرستان و فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه کرد که از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ ورود و خروج مسافر به کشور و پیشگیری از ورود مبتلایان به بیماری کرونا در سطح جامعه برخوردار است.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری ری بازدید مرکز بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری ری بازدید مرکز بهداشت مرکز بهداشت شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند