Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سفارت روسیه در آمریکا با صدور بیانیه ای در فیسبوک اعلام کرد: در میان افرادی که در جریان آشوب ششم ژانویه و حمله به ساختمان کنگره آمریکا بازدشت شده اند هیچ شهروند روسی وجود ندارد.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست گزارش داده یکی از افرادی که در محوطه کنگره آمریکا بازداشت شده تقاضای مترجم روسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه (۱۷ دی) و پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها تن از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آراء گزینشگران بود هجوم برده و روند تائید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند. با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها با تائید آراء گزینشگران به پیروزی جو بایدن رسمیت بخشیدند.

در جریان حمله شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه دست کم پنج نفر کشته و بیش از ۸۰ نفر بازداشت شدند.

پس از حمله شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان از حزب دموکرات و چاک شومر، رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه خواستار برکناری رئیس جمهوری ایالات متحده با استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی این کشور شده‌اند.

کد خبر 5117362 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ایالات متحده امریکا کنگره آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قاسم سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی فلسطین کره جنوبی لبنان غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتا گفت: تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

سردار سرتیپ دوم وحید مجید قبلاً از بازداشت ۲۰ نفر در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر و به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داده بود؛ تحت هیچ شرایطی فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.

دیگر خبرها

  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری