Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری افزون بر یک میلیون و 500 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: یک میلیون و 520 هزار و 111 نفر مسافر در 9 ماهه نخست سال جاری در قالب 171 هزار و 312 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته با 2 میلیون و 397 هزار و 617 مسافر و 238 هزار و 352 سفر کاهش 37 درصدی در جابجایی مسافر و 28 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بیشترین مسافر جابجا شده این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به ترتیب با یک میلیون و 88 هزار و 668 مسافر به زاهدان، 187 هزار و 663 مسافر به زابل و 113 هزار و 100 مسافر به سراوان اختصاص دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پرداخت تسهیلات کرونا به رانندگان سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری و شرکتهای حمل و نقل عمومی جاده ای این استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 شرکت بخش حمل و نقل عمومی و 2 هزار و 530 راننده استان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به یک هزار و 91 راننده فعال این بخش 65 میلیارد و 460 میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی 15 نفر یک میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شده و  همچنان  این  روند  ادامه دارد.

کرد با تاکید بر کاهش سفر شهروندان تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا گفت: این اداره کل همگام با سایر دستگاههای اجرایی استان از همان روزهای نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت های حمل و نقل عمومی مسافر استان اطلاع رسانی و نظارت های دوره ای در این زمینه توسط همکاران ما به طور مرتب درحال انجام است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 3 پایانه مسافری , 3 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها، 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان، 2 هزار و 590 راننده مسافری ، 866 دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و 359 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 733 دستگاه ناوگان سواری در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حمل و نقل عمومی یک میلیون جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح پنجشنبه تا شب شنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه، وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد و شدت وزش باد برای پنجشنبه شب و روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه، از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم