Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۱۱ نفر مسافر امسال در قالب ۱۷۱ هزار و ۳۱۲ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری برون شهری در حوزه این اداره‌کل جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت : جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته با ۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۶۱۷ مسافر و ۲۳۸ هزار و ۳۵۲ سفر کاهش ۳۷ درصدی در جابجایی مسافر و ۲۸ درصدی در تعداد سفر را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: بیشترین مسافر جابجا شده این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به ترتیب با یک میلیون و ۸۸ هزار و ۶۶۸ مسافر به زاهدان، ۱۸۷ هزار و ۶۶۳ مسافر به زابل و ۱۱۳ هزار و ۱۰۰ مسافر به سراوان اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات کرونا به رانندگان سواری، اتوبوسی ومینی بوس برون شهری و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای این استان خبر داد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۳ شرکت بخش حمل و نقل عمومی و ۲ هزار و ۵۳۰ راننده استان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به یکهزار و ۹۱ راننده فعال این بخش ۶۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی ۱۵ نفر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده و همچنان این روند ادامه دارد.

او با تاکید بر کاهش سفر شهروندان تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا گفت: این اداره‌کل همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی استان از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر استان اطلاع رسانی و نظارت‌های دوره‌ای در این زمینه توسط همکاران ما به طور مرتب درحال انجام است.

کرد تصریح کرد: هم‌اینک سه پایانه مسافری، سه انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان،۲ هزار و ۵۹۰ راننده مسافری، ۸۶۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی، یکهزار و ۳۵۹ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۳۳ دستگاه ناوگان سواری در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای جابه جایی مسافر پایانه مسافری سیستان و بلوچستان حمل و نقل عمومی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد