Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز آخرین فرصت داوطلبان و علاقه‌مندان به نام‌نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال و انتظار می‌رود چهره‌های سرشناسی به ساختمان این فدراسیون مراجعه کنند.

امروز (شنبه) ۲۰ دی آخرین روز از مهلت فدراسیون فوتبال برای نام‌نویسی اینترنتی داوطلبان و علاقه‌مندان در انتخابات این فدراسیون است و خیلی از نامزدها همین روز را برای حضور در این فدراسیون و تحویل اصل مدارک در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرشناس‌ترین چهره علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران است که دیروز (جمعه) ثبت نام اینترنتی خود را انجام داد و امروز صبح برای تحویل اصل مدارک در ساختمان این فدراسیون حضور یافته است. البته نواب رییس کریمی اعم از مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور او را همراهی نکرده‌اند.

از دیگر مراجعه کنندگان امروز به این ساختمان پر رفت و آمد، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان و نامزد کرسی نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال و همینطور شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد کرسی ریاست و همینطور نامزد پیشنهادی حیدر بهاروند برای سمت نایب رییس نخست بود.

انتظار می‌رود امروز چهره‌های سرشناس که اخبار و حواشی زیادی در ارتباط با حضور آن‌ها در انتخابات شنیده می‌شد، به این ساختمان مراجعه کنند. نام‌نویسی برای انتخابات تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

اسامی برخی از افراد نامداری که تاکنون ثبت نام قطعی کرده‌اند به این شرح است:

ریاست
شهاب‌الدین عزیزی خادمی - حیدر بهاروند - علی کریمی

نایب‌رییس اول
منصور قنبرزاده - شهاب‌الدین عزیزی خادم - مهدی مهدوی کیا

نایب رییس دوم
حیدر بهاروند - منصور قنبرزاده - سعید دقیقی

نایب رییس سوم (بانوان)
شهره موسوی - شهره موسوی - فاطمه علیپور

نماینده هیات‌ها
خداد افشاریان (کهگیلویه و بویراحمد)، طهمورث حیدری (چهارمحال و بختیاری)، حسین باجیوند (قزوین)، امیرحسین محتشم (بوشهر)

نماینده باشگاه‌ها
محمدرضا ساکت (سپاهان)،‌ محمد جواهری (گل‌گهر)، اکبر محمدی (پیکان)، بهرام رضاییان (پارس جنوبی)

کارشناس
مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی، صادق دوردگر، میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی، حسن کامرانی‌فر، محسن ترکی، علیرضا کهوری، سعید نحوی، هوشنگ نصیرزاده، توحید سیف برقی، امین نوروزی، حسین شمس، دکتر علیرضا شهاب، غلامرضا جباری، علی علیزاده، منصور قنبرزاده/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نایب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخداد‌های اخیر را ارائه کند.

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!