Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:53:07 GMT

کشف زمین خواری10 میلیاردی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۸۴۳۰

کشف زمین خواری10 میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 2 زمین به مساحت 500 متر مرب به ارزش 10 میلیارد که به صورت غیرقانونی تصرف وبه یک شهروند فروخته شده بود به اموال دولتی بازگردانده شد.

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه دو قطعه زمین به مساحت 500 متر مربع  در شهر کرمان خریده و متوجه شده از اراضی دولتی هستند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اخذ استعلامات و بررسی اسناد و مدارک موجود و با انجام پیگیری های بعدی این دو قطعه زمین که از سوی کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد قیمت شده بود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بازگرداندند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت های حوزه ماموریتی پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان