Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کارخانه زغالشویی و واگن سازی زرند بازدید کرد و به بررسی مشکلات تولید و رسیدگی به مشکلات کارگری پرداخت. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلیمن اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه بازدید از کارخانه زغالشویی و واگن سازی زرند ضمن بررسی مشکلات تولید و رسیدگی به مشکلات کارگری گفت: این بازدید در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جهش تولید و برنامه‌های قوه قضاییه در حمایت از تولید صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند ادامه داد: افزایش قیمت مواد اولیه، نبود بازار فروش محصولات و در پی آن مشکل تعدیل نیرو و یا عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران از مشکلات عمده کارگاه‌ها و کارخانجات به شمار می‌رود که باید براساس راهکار‌های مناسب و متناسب با شرایط اقتصادی کنونی برای پیشگیری از آن‌ها برنامه ریزی و اقدام کرد.   بیشتر بخوانید: تشکیل و بررسی بیش از ۲۳۰ پرونده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان وی اظهار کرد: دادستانی زرند تمام توان خود را برای از بین بردن موانع تولید و حمایت از جامعه کارگری شهرستان به کار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همیاری دستگاه‌های ذیربط شهرستان زرند بتوان اقدامات شایسته‌ای در جهت رفع موانع تولید انجام داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان زرند اقتصاد مقاومتی جهش تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زرند اقتصاد مقاومتی جهش تولید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند