Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: توفیق شد تا با کمک شهرداری تهران پروژه دیگری را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های زیادی را طی یک ماهه گذشته افتتاح کردیم ازجمله آن‌ها پروژه شارباغ است که فضای راه آهن زیری آن به کمک قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد بیان کرد: پیش از آن هم پارک هرندی برای رفاه حال مردم جنوب شهر تهران و همچنین ایستگاه مترو برج میلاد با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته شد.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: این بزرگراه برای رفاه حال مردم جنوب شهر تهران ساخته شده است و در راستای کمک به رفع مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم است خدمات باید بیشتر شوند.

وی تصریح کرد: رویکرد آقای شهردار این بود که با دیدی منطقی به مسائل فکر کنیم و از شهرفروشی که آسیب زیادی به شهر زده بود عبور کنیم و البته این موضوع فشار زیادی را به شهرداری وارد کرد، زیرا منابع آن کم شد.

سردار محمد تصریح کرد: در چنین شرایطی که شهرداری به فکر رفاه حال مردم است دولت باید کمک کند احساس من این است که فضای همکاری آنطور که باید و شاید در راستای منطق عبور از شهرفروشی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

تقاضای پارتی بازی از جهانگیری برای ورود حناچی به هیئت دولت/ لزوم چاره جویی دولت برای شارباغ

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء ضمن اشاره به خبری خوب تصریح کرد: پروژه آزادراه کنارگذر تهران از آبیک قزوین ضلع جنوب البرز و تهران عبور می‌کند و در سه راه چرمشهر به منطقه گرمسار می‌رود و بار ترافیکی شرقی و غربی در این محور قرار می‌گیرد و تقاطع جاده اشتهارد و اتوبان قزوین کرج و اتوبان و جاده قدیم قم و اتوبان تهران ساوه دسترسی خوبی ایجاد می‌شود و بار ترافیکی تهران و البرز کاهش میابد.

وی ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ۷۰ درصدی قرارگاه خاتم الانبیاء ۳۰ درصد وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده و آماده است.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پروژه قرارگاه خاتم الانبیا شهرداری تهران قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است