Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یک سالی می‌شود که با ورود ویروس کرونا به کشور، کادر درمان و به ویژه پرستاران در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، مدافعان سلامتی که ایثار و فداکاری را در این روزها به خوبی به تصویر کشیدند.

اما شرایط کرونایی هم بهانه‌ای برای حل مشکل پرداختی پرستاران نشد، در حالی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت کارانه و اضافه کار با میانگین ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۳ میلیونی به ازای هر ماه، به پرستاران خبر داد که این مبلغ در بیمارستان های کرونایی اصفهان، بسیار کمتر است.

تصاویری در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس  قرار گرفته است که نشان می‌دهد که مبلغ کارانه پرداختی به پرستاران بیمارستان الزهرا(س) که ویژه بیماران کرونایی بود کمتر از ۳۰۰ هزار تومان است. این پرداختی ناچیز که با ۴ ماه تاخیر واریز شده است مربوط به مرداد و شهریور امسال است که شرایط بیماری هم رو به وخامت گذاشته بود.

 

علاوه بر این بر اساس اظهارات کادر درمانی استان، در حالی‌ که حضرتی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده که کارانه پرستاری کمتر از ۸۰۰ هزار تومان نیست، در اصفهان شاهد کارانه‌های ۵۰ الی ۷۰ هزار تومانی به پرسنل رسمی و غیررسمی بوده‌ایم.

این در حالی است که پرستاران استان اصفهان در ماه‌های اخیر چند بار نسبت به مشکلات پرداختی و تبعیضات صورت گرفته در نظام پرداخت‌ها اعتراضاتی داشته‌اند و با قول مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه شده است اما این تصاویر نشان می‌دهد که در عمل نسبت به این وعده‌ها اقدام مؤثری صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت پرستاران بیمارستان اصفهان کارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما حوزه فرهنگ است و این بخش نیاز به باغبانی دارد،گفت: با آمار و ارائه عدد و ارقام نمی‌توان مشکلات این حوزه را مرتفع کرد.

 محمد مهدی شریف‌تبار امروز، ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این برهه از زمان باید دقت کنیم ماموریت اصلی ما چیست و بر همان مبنا حرکت کنیم، اظهار کرد: امروزه فعالیت سازمان تبلیغات در عرصه‌های مختلف خدماتی، تشکیلاتی، توانمندسازی، تبیین و توجیه، آموزش و عرصه حضور در میدان نقش مثبتی برای نظام دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بابل پایلوت همه اقدامات فرهنگی بخاطر ظرفیت ارزنده و پیشینه فرهنگی است، یادآور شد: ایجاد تشکل نهضت پیشرفت بانوان از جمله این ظرفیت‌هاست.

شریف تبار با اشاره به اینکه کار جوان سازی در سازمان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وجود انجمن‌های تبلیغی و جامعه مبلغان جریان‌ساز از جمله حوزه تاثیرگذاری است که در سازمان تبلیغات تشکیل شد.

وی با قدردانی از حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل تصریح کرد: امام جمعه بابل همواره حامی فرهنگ و فعالان فرهنگی است.

در این مراسم از زحمایت حجت الاسلام رضا جعفرزاده قدردانی و حجت الاسلام حسین اکبرزاده بعنوان رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابل معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد