Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درباره حضور خود در فدراسیون فوتبال برای ثبت‌نام در پست نایب رئیسی اول این فدراسیون اظهار داشت: امروز برای ثبت‌نام نایب رئیسی اول حیدر بهاروند به فدراسیون آمدم و ثبت‌نام خودم برای پست ریاست روز چهارشنبه انجام شد. نایب رئیس اول مدنظر من منصور قنبرزاده است که سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت تهران و عضویت در هیأت رئیسه سازمان لیگ را دارد و از مدیران باتجربه و خبره در حوزه مدیریت ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نایب رئیس دوم من حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون و از مدیران باتجربه فوتبال کشورمان است. 4 سال در هیأت رئیسه فدراسیون در خدمت وی بودم. برای پست نایب رئیسی بانوان هم شهره موسوی را معرفی کردیم. احساس می‌کنیم باید نگاه اقتصادی‌تری در بخش بانوان که برای ما بسیار مهم است ایجاد شود و نیاز داریم بر اساس شرایطی که در فوتبال وجود دارد نگاه جنسیتی را کاهش بدهیم. امیدوارم تیم همکار من همراه و همگام با برنامه‌های ما باشد.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: دوستان من برنامه‌ای را تدوین کرده‌اند که به زودی از آن رونمایی می‌کنیم. این برنامه متناسب با شرایط فوتبال کشور است و امیدوارم اتفاق میمون و مبارکی بیفتد. همانگونه که می‌دانید رضایتمندی عمومی از وضعیت فوتبال وجود ندارد و همه باید به هم کمک کنیم تا آرامش به این رشته برگردد.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: فوتبال نیاز به انسجام و اتحاد ملی دارد تا همه بتوانیم بر این بحران فائق شویم. دوستان رسانه هم رسالت بزرگی بر عهده دارند و همه باید کمک کنیم فوتبال با خروج از وضعیت فعلی به جام‌جهانی راه پیدا کند. در حوزه عدالت فوتبال هم باید بتوانیم برنامه متوازنی را ارائه بدهیم. همه باید در کنار هم قرار بگیریم و امیدوارم دوستان و عزیزانی که به عنوان نامزد در انتخابات شرکت می‌کنند، برنامه‌های خوبی ارائه بدهند.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا استقلال فدراسیون قوی‌تر از قبل باشد و خدشه‌ای به آن وارد نشود. 4 سال آتی که بسیار سخت است اما آینده فوتبال در گرو همین انتخابات است. نیاز به همگرایی و عقلانیت جمعی داریم و این مسائل هم به هویت، توسعه و عدالت در فوتبال کمک می‌کند.

نامزد نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم در 4 سال آینده هر کسی سکان‌دار ریاست فدراسیون می‌شود بتواند برنامه‌های خود را با همراهی و همگامی مجمع و جامعه فوتبال محقق کند، مجمع نماینده ملت ایران در فدراسیون فوتبال است امیدوارم نامزدها برنامه‌ای در شأن ملت ایران ارائه بدهد و هر کسی رأی آورد بتواند مردم را با تیم همفکر و همراهش خوشحال کند.

عزیزی‌خادم اضافه کرد: اکنون درد مشترک فوتبال ما در حوزه باشگاهی وضعیت فعلی است. چاره‌ای نداریم جز اینکه بتوانیم در دوران پساانتخابات با توجه به شرایط کرونایی وضعیت کشور را سر و سامان دهیم و با اراده و عقلانیت جمعی مسیر را تنظیم کنیم.

وی درباره تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید از وزارت ورزش، اعضای هیأت رئیسه، کمیته ملی المپیک، رسانه‌ها و خود مسؤولان فدراسیون فوتبال برای تغییر اساسنامه تشکر کنم ان‌شاءالله فدراسیون آتی مصوبه مجلس را درباره اساسنامه کسب کند. اطمینان دارم اگر همه در کنار هم قرار بگیریم آینده روشنی برای فوتبال ما متصور خواهد بود. کار به صورت جمعی به نتیجه می‌رسد و ان شاالله در بحث اقتصادی مالی و مارکتینگ اتفاقات خوبی بیفتد.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال توضیح داد: ان شالله با برنامه ریزی اعتبار را به فوتبال بازگردانیم. در خودم و تیم همکارم این باور را دیده ام و طبق همان در انتخابات شرکت می‌کنم. همه باید خود را در معرض آرای مجمع قرار بدهیم زیرا این مجمع به عنوان رکن اصلی می تواند برنامه ریزی کند. همه متعلق به این مردم هستیم و فوتبال هم برای مردم است. مهم ترین موضوع مسائل اقتصادی است و ان شالله تیم ملی با قدرت به جام جهانی راه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم نامزد ریاست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عزیزی خادم نایب رئیسی کمک کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران

کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران رأی متخلفان دیدار اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دوی فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران به دستور سید میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و در نهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد. قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیئت فوتبال استان تهران به شرح ذیل است:

«در مسابقه مورخ 1403/02/07 بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضایی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیرورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران‌ناپذیر، مستند به ماده 100 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد:

1- آقای میثم سهیل‌پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان)
2- آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان)
3-  آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره 66 تیم اتحاد ستارگان)
4- آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره 2 تیم اتحاد ستارگان)
5- آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، براساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضایی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

 امیرساعد وکیل

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا