Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌های موثر دولت در حوزه اشتغال و از جمله سیاستهای فعال بازارکار است که توسط وزارت کار به منظور ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌های دارای آمار بالای بیکاری به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد:با تلاش های انجام شده توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا کنون  ۱۰ برابر سهمیه طرح یارانه دستمزد ، یعنی ۱۰۰۰ درصد سهمیه اختصاص یافته به این دانشگاه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این طرح، ابزاری تشویقی برای جلب و جذب نیروهای کار جدید توسط کارفرمایان بخش خصوصی در استان های کم برخوردار است.

وی ادامه داد: یارانه دستمزد وجهی است که وزارت کار به صورت ماهانه بابت بخشی از دستمزد نیروی کار شغل اولی زیر ۳۷ سال به کارفرما می‌پردازد.

رشیدی اضافه کرد: کارآفرینان و کارفرمایانی که از نیروی کار با تحصیلات دیپلم و بالاتر با اولویت فارغ‌التحصیان دانشگاهی در واحدهای خود استفاده کنند، از ۳۰ درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار به عنوان یارانه بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط حاضر و بحران کرونا، عملیاتی شدن آن می تواند نیاز اشتغال بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان جویای کار و بنگاهها را برطرف کند.

رشیدی تصریح کرد: در صورت جذب نیروی کار توسط کارفرما، به میزان یکسال (۱۲ماه) یک سوم دستمزد مصوب شورای عالی کار به عنوان یارانه دستمزد به وی پرداخت می‌شود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: متقاضیان و کارفرمایان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه https://pyd.mcls.gov.ir/ و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل ثبت‌نام به این بخش مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دستمزد دانشگاه علوم پزشکی یارانه یارانه دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود