Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از انسداد محور هراز از امشب تا بامداد فردا خبر داد و گفت: جاده جایگزین برای تردد خودروها فیروزکوه و آزادراه تهران شمال خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان تهران هستیم و پدیده جوی خاصی تا به امروز نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برقراری تردد روان و عادی در جاده‌های استان تهران خبر داد و گفت: فقط محور هراز در حوزه مازندران از امشب تا فردا شب به علت عملیات روشنایی تونل‌ها مسدود خواهد شد که از ساعت ۲۱ امشب تا ۶ صبح فردا یکشنبه اعمال می‌شود و جاده جایگزین برای تردد خودروها از فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و کرج و چالوس به مازندران خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت ترددها در محورهای استان تهران در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته از بامداد جمعه تا بامداد دیشب نیز عنوان داشت: در محور جاجرود - بومهن تعداد ۸۶ هزار و ۹۲ تردد، محور تهران - پاکدشت ۱۱۰ هزار و ۶۵۶ تردد، آزادراه تهران - قم ۶۴ هزار و ۴۰۳ تردد، محور کمربندی جنوبی رودهن ۵۹ هزار و ۵۴۱ تردد، آزادراه تهران - پردیس ۵۵ هزار و ۹۵۸ تردد، محور دماوند - فیروزکوه ۴۸ هزار و ۵۱۴ تردد، محور رودهن - دماوند ۴۸ هزار و ۴۷۲ تردد، محور تهران - لواسانات ۳۸ هزار و ۶۳۷ تردد، محور تهران - شهریار ۱۱۹ هزار و ۸۸۴ تردد، و آزادراه تهران - کرج ۱۵۸ هزار و ۶۹۰ تردد ثبت شده است.

مصدقی عنوان داشت: طبق برآورد و شمارش سامانه هوشمند تردد شمار جمع ورودی ترددها به استان را ۲۱۴ هزار و ۲۹۹ تردد و جمع خروجی از استان را ۱۷۱ هزار و ۳۹۳ خودرو تخمین زده شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص ترافیکی که دیروز در محور هراز ایجاد شده بود بیان داشت: آزادراه تهران پردیس، جاده قدیم جاجرود و محور هراز به دلیل تفریحات زمستانی تا پیست آبعلی شاهد حجم خودروهای دپو شده در کنار راه‌ها بودیم و غروب هم در مسیر برگشت به تهران ترافیک پرحجمی را شاهد بودیم و سایر محورها نیز عادی و روان بودند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آزادراه تهران استان تهران محور هراز حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران

ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در یک سال گذشته ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های استان مورد بازدید و کنترل قرار گرفت که از این تعداد ۳۵۰ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه شامل ماده ۱۱ رانندگان، ماده ۱۲ شرکت‌ها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.

او افزود: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس‌های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه درکلیه محور‌های مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدید‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محل‌های توقف (پایانه‌های مسافری، مقابل پلیس راه‌ها) انجام شده است.

شهرامی نیا گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه