Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدربیع احمدخانی روز شنبه در جمع خبرنگاران پرداخت تسهیلات جبران خسارت کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را به عنوان یک فرصت و بستر مناسب در راستای یاری به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه عنوان کرد و افزود: سامانه تحفه در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان برنامه و بودجه(موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه) به منظور اجرایی شدن برنامه تولید اشتغال فرهنگ و هنر و رسانه و صندوق کارآفرینی امید و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح‌های اشتغالزایی از منابع بانک‌های عامل منتخب طراحی و پیاده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شامل تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بخش‌های خصوصی و تعاونی می‌توانند تقاضای دریافت تسهیلات بانکی را برای ایجاد و یا تثبیت فرصت‌های شغلی در قالب سه رسته رسانه ای، تولید محتوای دیجیتال و فرهنگی و هنری در سامانه تحفه به نشانی https://tohfeh.farhang.gov.ir ثبت کنند.

احمدخانی با بیان اینکه اعتبار حمایتی از کسب و کارهای فرهنگی، هنری رسانه ای و قرآنی با کارمزد چهار درصد برای همه بخش ها تعیین شده است، گفت: ناشران، مؤسسات قرآنی، ناشران دیجیتال، کسب و کارهای فضای مجازی، تماشاخانه ها، گروه های تئاتر، آموزشگاه های آزاد هنری، استودیوهای صدابرداری، شرکت های تهیه و تولید آثار صوتی، گالری های هنری، خانه های مد و لباس، موسسات تک منظوره فرهنگی و هنری، رسانه ها (روزنامه ها، فصلنامه ها، دوفصلنامه ها، سالنامه ها)، کانون های آگهی و تبلیغات شامل این تسهیلات خواهند بود.

وی با بیان اینکه درخواست‌های جدید دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید از  ۲۱ تا ۲۳ دی‌ماه جاری در سامانه تحفه امکان‌پذیر خواهد شد، اظهار داشت: متقاضیانی که پیشتر موفق به ثبت‌نام شده‌اند در این فرصت می‌توانند پس از ویرایش و تکمیل، فرم‌های تقاضای خود را به دبیرخانه‌های استانی ارسال کنند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتغال زایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتغال زایی زنجان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتغال زایی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان