Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@21:14:43 GMT

علی بابا و تنسنت سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۸۸۸۸

علی بابا و تنسنت سقوط کرد

سهام دو شرکت علی بابا و تنسنت، به دنبال انتشار این خبر که هدف بعدی دولت ترامپ ممنوعیت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های چینی است؛ سقوط کرد. ناطقان: به نقل از راشاتودی، سهام دو شرکت علی بابا و تنسنت، به دنبال انتشار این خبر که هدف بعدی دولت ترامپ ممنوعیت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های چینی است؛ سقوط کرد.


با بالا گرفتن تنش‌های تجاری بین دو اقتصاد برتر جهان سهام هر دو شرکت در معاملات دیروز بیش از ۴ درصد سقوط کردند تا باعث ثبت اولین افت شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ در معاملات ۲۰۲۱ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هانگ‌سنگ پس از ۳ روز رشد متوالی ۰.۸ درصد افت کرد.

این ممنوعیت که تا به حال معاملات بیش از ۳۰ شرکت چینی را ممنوع کرده است این شرکت‌ها را متهم به داشتن ارتباط با نیروهای نظامی چین می‌کند.

وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد که وزارت خارجه، وزارت دفاع و وزارت خزانه‌داری آمریکا به دنبال گسترش این لیست می‌باشند.

سهام این دو غول سنگین‌وزن چینی رو هم رفته دارای ارزش ۱.۳ تریلیون دلار می‌باشد و در صورت ممنوعیت معاملات آنها پایه‌های بازارهای سهام جهان به لرزه در خواهد آمد.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت ، ناطقان ، بورس ، سقوط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ناطقان بورس سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر مطالبی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: "مطابق ماده ۱ آیین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی‌سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلا در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذی‌ربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم‌بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیئت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود."

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار