Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور از اتمام اولین دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم خبر داد و گفت: به فضل الهی اولین دوره حضوری تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حدود 35 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه های تهران که طی سه هفته در روز های پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 برگزار می شد با موفقیت به پایان رسید و انشاء الله ارزیابی نهایی اساتید و صدور گواهی پایان دوره تا پایان دی ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به شیوی ارزیابی اساتید در پایان این دوره اشاره کرد و گفت: اساتید شرکت کننده در دوره با سه مولفه مورد ارزیابی قرار می گیرند. یکی از روش های ارزیابی، نگارش مقاله از کلیت مباحث مطرح شده در دوره مثل امت سازی ، دولت سازی ، نقشه راه تحقق دولت اسلامی ، تحول معنوی و .... دومین رویکرد ارائه عمومی در خصوص مباحث مربوط به بیانیه گام دوم بصورت حضوری یا مجازی و سومین رویکرد در ارزیابی، آزمون کتبی از منابع گام دوم و مجموعه کتب مکتب انقلاب اسلامی می باشد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به روند برگزاری دوره های تربیت مدرس بیانیه گام دوم در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبالی که از دوره تربیت مدرس در تهران صورت گرفته و متقاضیان زیادی برای دوره اعلام آمادگی کرده اند دومین دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب در تهران بزودی شروع خواهد شد و بطور همزمان دروه تربیت مدرس در سطح کشور در حال برنامه ریزی است که انشاء الله در هفته پیش رو در اصفهان برگزار خواهد شد و در دهه اول بهمن در استان های خراسان رضوی و البرز برگزار خواهد شد و برای سایر استان های متقاضی هم تا پایان اسفند انشاء الله دوره ها را اجرا خواهیم کرد.

رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور به حرکت تشکیلاتی ستاد اشاره کرد و گفت: اساتید شرکت کننده در دوره ها که گواهی اتمام دوره دریافت می کنند بعنوان مدرس به دانشگاه ها و سایر مراکز جهت تبیین بیانیه و عضویت در کمیسیون های هفتگانه ستاد اجرایی معرفی می شوند و جلسات ماهیانه با مدرسان از سوی ستاد ادامه خواهد داشت و با کمک اساتید شرکت کننده مباحث مطرح شده در دوره بصورت چهار عنوان مستقل شامل منطق فهم بیانیه گام دوم ،تحلیل ساختار بیانیه، نقشه راه بیانیه و الزامات تحقق بیانیه گام دوم تا اوایل بهمن ماه  بصورت مجلد تهیه و در اختیار مدرسان قرار خواهد گرفت. 

هاشمی در پایان ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام ثقفی و مجموعه نهاد فرایند انقلاب اسلامی در برگزاری دوره به اهمیت و ضرورت فهم مشترک از بیانیه در بین نخبگان اشاره کرد و گفت: از اهداف برگزاری دوره های ترییت مدرس و دوره های تبیین و شرح بیانیه رسیدن به فهم مشترک از بیانیه در جمع نخبگانی است تا بتوانند الزامات و ساز و کار دولت اسلامی که از کار های بزرگ در چله دوم انقلاب است را فراهم و فرایند ورود نخبگان جوان به حرکت عمومی انقلاب ایجاد گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت اسلامی بسیج اساتید بیانیه گام دوم تربیت مدرس تربیت مدرس بیانیه گام دوم بیانیه گام دوم انقلاب دوره تربیت مدرس اشاره کرد و گفت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود