Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به افزایش پسماندهای بیمارستانی گفت: علوم پزشکی باید سریع‌تر محل جدید دفن پسماندهای بیمارستانی را تجهیز کند. - اخبار استانها -

آذر ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تولید پسماندهای بیمارستانی از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 کیلوگرم در روز به حدود سه کیلوگرم رسیده است و به این میزان پسماند مطب‌ها و مراکز پزشکی هم باید اضافه کرد.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: حفاظت محیط زیست ناظر عالی است و طبق قانون مدیریت پسماند جمع‌آوری، حمل و دفن به عهده تولیدکننده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پیگیری‌ها در زمینه محل دفن پسماندهای بیمارستانی شهر کرمانشاه به طور جدی در دستور کار سازمان قرار دارد یک برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آن در نظر گرفته شده است.

تأسیس مرکز پسماند در شهرری درد مضاعفی برای مردم شهرری؛ شهردار تهران دستور توقف را صادر کند ‏شهرداری کلانشهر زنجان هنوز سیستم بازیافت زباله نداردشهرک طلائیه بومهن نفسی تازه گرفت / انتقال مستقیم زباله‌های سطح شهر بومهن به ‌شرق تهران

ولی‌زاده با بیان اینکه یک شرکت متولی دفن پسماندهای علوم پزشکی کرمانشاه است گفت: برای برنامه کوتاه‌مدت مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی زمین‌های اطراف را خریداری و ساماندهی کند و فنس‌کشی لازم انجام شود. 

وی افزود: برای برنامه بلندمدت نیز علوم پزشکی یا باید از شهرداری کمک بگیرد یا خود برای زمینی که از قبل مکان‌یابی شده برای استقرار محل جدید دفن پسماندهای ویژه بیمارستانی دست به کار شود.

ولی‌زاده عنوان کرد: همچنان نظارت‌ها وجود دارد و جلسات متعددی برگزار شده و علوم پزشکی باید سریع‌تر به این موضوع ورود کند و چنانچه علوم پزشکی نتواند این کار را انجام دهد اداره کل حفاظت محیط زیست از وظیفه نظارتی خود استفاده می‌کند و پرونده را به مرجع قضایی ارجاع خواهد داد اما پیگیری ما به طور جدی ادامه دارد.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایش و نظارت در محیط زیست بیمارستان پایش و نظارت در محیط زیست بیمارستان پسماندهای بیمارستانی دفن پسماندهای علوم پزشکی محیط زیست اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است