Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رصد مبتلایان جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان نشان می دهد که تعداد ابتلای درون خانوادگی به ویروس کرونا در این استان بیشتر شده است.

دکتر آبتین حیدرزاده روز شنبه اظهار داشت: اگر کسی در بیمارستان های گیلان بستری می شود دوباره از خانواده همان بیمار چند روز بعد افرادی بستری می شوند که نشانگر عدم رعایت پروتکل های پیشگیری از انتشار ویروس و پرهیز از دورهمی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز درگیر دورهمی های خانوادگی هستیم در حالی که فرد مبتلا به ویروس کرونا می تواو ند هریک از جمعیت حاضر در این مراسم ها بدون علامت باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا خاطر نشان کرد: باید مراقب سالمندان باشیم و از برگزاری دورهمی ها خودداری کنیم. 

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۴۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه کرد: ١٠٨ نفر به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه می باشند.

تاکنون یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۱۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان ناشی از آن در کشور به ۵۶ هزار و ۱۸ نفر رسیده است.

تا کنون یک میلیون و ۵۸ هزار و ۶۵۴ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و  چهار هزار و ۷۲۹ نفر از مبتلا به کووید۱۹ نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: آسمانی صاف تا قسمتی ابری، طی روز روند افزایش نسبی دما، برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دادرس ادامه داد: از اواخر روز سه شنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم و بیش ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و مه آلود شدن هوا، وزش باد، بعضی نقاط رگبار باران و رعد و برق پراکنده و احتمال تگرگ تا پایان هفته مهیا است.

کد خبر 6090514

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند