Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: اگر که هر یک از حلقه‌های پروتکل‌های بهداشتی ضعیف شود، همه آثار و نتایج را از میان می‌برد. در روزهای اخیر تجمعاتی صورت گرفت که برخی نسبت به آن گلایه داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم پایدارسازی شرایط فعلی و اقدامات پیشگیرانه برای وارد نشدن به موج چهارم همه‌گیری، اظهار کرد: در دوره‌همی‌ها، اجتماعات و ترددهای غیرضروری و نیز استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی باید موارد رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل اجتماعاتی در روزهای گذشته اظهار کرد: اگر که هر یک از حلقه‌های پروتکل‌های بهداشتی ضعیف شود، همه آثار و نتایج را از میان می‌برد. در روزهای اخیر تجمعاتی صورت گرفت که برخی نسبت به آن گلایه داشتند. به هرحال باید مراقبت کنیم که چنین مواردی پیش نیاید چرا که فقط استفاده از ماسک کافی نیست بلکه فاصله‌گذاری اجتماعی هم اهمیت دارد، اجتناب از دوره‌همی‌ها اهمیت دارد.

روحانی با بیان اینکه برخلاف همه محدودیت‌ها و مشکلات که بیش از ۴۰ روز درگیر نقل‌وانتقال پول برای خرید واکسن کرونا بودیم، گفت: ما برای تولید واکسن در داخل تلاش‌ها را ادامه می‌دهیم و برای خرید واکسن مطمئن هم دولت اقداماتی انجام داده است. البته این یکی از جنایت‌های آمریکا علیه ایران بود تا ما بتوانیم در خرید واکسن کواکس سهیم باشیم. برای ساخت واکسن و خرید واکسن هر ارز و ریالی لازم باشد با همه مشکلات دولت آن را تهیه خواهد کرد. دولت در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

این خبر تکمیل می شود./

ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خرید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟