Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل پیشین ترامپ بنیاد رأی‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به دستکاری در انتخابات و ربودن آرای ترامپ متهم کرده بود. در شکایت علیه او به خاطر دروغ‌پراکنی و تهمت‌زنی 1.3 میلیارد دلار غرامت مطالبه شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از دویچه وله، سیدنی پاول، وکیل پیشین دونالد ترامپ، با قاطعیت می‌گفت که موکل او در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در هفته‌های پس از انتخابات بر پایه نوعی تئوری توطئه مدعی شده بود که بنیاد رأی‌گیری Daminion آرای ترامپ را ربوده و به حساب رقیب او جو بایدن ریخته است.

اکنون رسانه‌های جمعی آمریکا گزارش می‌دهند که بنیاد دامینیون از خانم پاول، به خاطر اتهامات ناروا و بی‌پایه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار خسارت تقاضا کرده است.

خانم پاول آخرین بار در پایان ماه نوامبر به همراه رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ، در برابر جمعیت ظاهر شد و ادعای دستکاری در آرای انتخابات را تکرار کرد. او در مراسم یادشده بار دیگر ادعاهای نامستندی را مطرح کرد: «در اینجا با اعمال نفوذ گسترده اموال کمونیستی، از طریق ونزوئلا، کوبا و احتمالا چین سروکار داریم».

او این فرضیه را مطرح کرد که هوگو چاوز، رئيس جمهور پیشین ونزوئلا، در سال ۲۰۱۳ نرم‌افزاری برای دستکاری آرای انتخاباتی به دست آورده بود. به گفته او، جو بایدن با استفاده از همین افزار آرای خود را، به مقدار زیادی افزایش داد و بر ترامپ پیشی گرفت.

پس از این ادعاهای گزاف بود که تیم وکیلان ترامپ همکاری با پاول را قطع کرد. رودی جولیانی نیز در اظهاریه‌ای از دیدگاه او فاصله گرفت و گفت که سیدنی پاول با تیم وکیلان ترامپ هیچگونه همکاری ندارد.

اما منابعی از ادامه همکاری خانم پاول با کاخ سفید گزارش داده‌اند. بنا به گزارش‌های متعدد رسانه‌های جمعی، خانم پاول تا همین اواخر به اتاق کار دونالد ترامپ رفت و آمد داشته است.

سیدنی پاول در حملات خود به بنیاد دامینیون بیش از هر چیز به تئوری‌های توطئه تکیه دارد که دست‌پخت محافل راست افراطی آمریکا هستند؛ یعنی همان گروه‌های قانون‌شکنی که در چهارشنبه ۶ ژانویه اعضا و هواداران خود را به یورش به بنای کنگره (کاپیتول) بسیج کردند.

برچسب هاانتخابات ریاست جمهوری آمریکا بنیاد رأی‌گیری دامینیون (Daminion) دونالد ترامپ سیدنی پاول

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ سیدنی پاول آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سیدنی پاول خانم پاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از تسنیم، سی ان ان در گزارش خود مدعی شده بود، آرمیتا عباسی دختری که سال ۱۴۰۱ بازداشت شده، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی ایران مورد ضرب و شتم، آزار جنسی و تجاوز قرار گرفته. رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی هم مثل همیشه از این گزارش سی‌ان‌ان استفاده کرده و تا توانستند بر روی آن موج‌سواری کردند. اما حدود سه ماه بعد که آرمیتا عباسی از زندان آزاد شد، ویدئو و عکس‌هایی از زمان آزادی او منتشر شد که نشان می‌داد نه‌تنها ادعاهای سی ان ان (یکی از بزرگ‌ترین منابع خبری آمریکا) کاملا دروغ هستند، بلکه این تصور را به مخاطب القا می‌کرد که در زندان چندان هم به آرمیتا بد نگذشته!  چون نه موهای سرش تراشیده شده بود، نه آثاری از شکنجه و ضرب و شتم وجود داشت و نه ترس و اضطرابی؛ بلکه تصاویر و ویدئوهای او که بعدا منجر به بلاگرشدن آرمیتا و کسب درآمدش از اینستاگرام هم شد، نشان می‌داد حال جسمی و روحی او کاملا خوب است! حالا بی‌بی‌سی نیز با یک روش تکراری و البته ناشیانه تر از سی‌ان‌ان، سندی کاملا ساختگی را (که خودش هم اعتراف به ساختگی بودنش کرده) منتشر کرده تا مثلا اثبات کند که نیکا شاکرمی مورد تجاوز قرار گرفته؛ با این تفاوت که نیکا بعد از تجاوز کشته شده و به‌خیال بی‌بی‌سی همین زنده نبودنش می‌تواند سرپوشی بر گاف‌هایش باشد! اما بی‌بی‌سی در استفاده از این مسئله هم ناموفق بود و پس از چندبار ویرایش متن گزارش خود در سایت بی‌بی‌سی، درنهایت اعلام کرد که نمی‌تواند صحت اسنادی که به دستش رسیده را تایید کند!  

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف