Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از انتشار گزارش تسنیم خراسان شمالی از وضعیت نامناسب معابر و کوچه‌های روستای محمد علی پهلوان بجنورد٬ فرمانداری و بخشداری با حضور در منطقه٬ معابر این روستا را بهسازی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ پس از انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم خراسان شمالی از وضعیت نامناسب معابر و کوچه‌های روستای محمد علی پهلوان بجنورد٬ فرمانداری و بخشداری با حضور در منطقه٬ معابر این روستا را بهسازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش٬ قرار است با گرم تر شدن هوا و مساعد شدن شرای جوی٬ این معابر و کوچه‌ها آسفالت شده و مشکلات مردم در این زمینه به طور کامل حل و فصل شود.

داستان «گل و لای» و خانه‌نشینی مردم کلاته محمد علی پهلوان / وقتی منتخب مردم برایشان شاخ و شانه می‌کشد + فیلمبازتاب گزارش تسنیم؛ گرمخانه شهرداری بجنورد آماده اسکان کارتن‌خواب‌ها استشبی در کنار کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در حاشیه شهر بجنورد / گذران زندگی در ‌حفره‌های ‌ بسیار وحشتناک و کثیف‌ + فیلم

هم‌چنین برخی خبرها حاکی است٬ عضو شورای روستا که در هنگام تهیه این گزارش با خبرنگار تسنیم برخورد داشت و مانع ادامه کار خبری شد نیز از سوی مسئولان مورد بازخواست و توبیخ قرار گرفته است.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد علی پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود