Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اقتصادآنلاین ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پنجاه و یکمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم اینکه در بسیاری از مناطق جهان شاهد توسعه ویروس کرونا بودیم و مشکلات فراوانی در برخی از کشورها مشاهده شد، با همکاری خوب مردم و مراعات پروتکل‌ها، روند در کشور ما کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مجموع آمار امروز نشان می‌دهد تلاش انجام گرفته در آذر ماه شرایط مناسب‌تری به وجود آورد و ۸۰ درصد بستری‌ها و ۷۰ درصد فوتی‌ها کاهش یافته است.  این رقم بسیار ارزشمندی است. اگرچه به آن نقطه مطلوب نرسیدیم و برای رسیدن به نتیجه هنوز باید تلاش خود را ادامه دهیم، اما شرایط بسیار بهتر شد.

ایجاد وضعیت شهر آبی در کنار شهرهای قرمز، زرد و نارنجی

رییس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: همکاری مردم باعث شد امروز در مصوبات ما یک وضعیت جدید تصویب شد و آن وضعیت شهرهای آبی برای مناطق زردی بود که تعداد کرونای مثبت آن، ۲ در صد هزار خواهد بود و شرایط نزولی دارند. در این مناطق آبی تقریبا همه کسب و کارها فعالیت می‌کنند و در مناطق زرد هم با مراعات پروتکل‌های شدید کسب و کارها فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در عین حال مسئله پایدارسازی شرایطی که امروز به آن رسیدیم بسیار مهم است تا به شرایط سخت گذشته برنگردیم و همچنین اقدامات پیشگیرانه برای اینکه وارد موج چهارم نشویم و تا پایان سال مشکل نداشته باشیم.

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین عکس متفاوت ساعد سهیلی و همسر خارجی‌اش +عکس عکس شوکه کننده از یک نانوایی در تهران ظاهر متفاوت نیوشا ضیغمی پس از عمل بینی +عکس ماشین لاکچری یکتا ناصر +عکس زینب سلیمانی در کنار شیخ قیس خزعلی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد