Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه زمان‌بندی برگزاری هفته اول دور برگشت اولین دوره لیگ مجازی کاتا بانوان جام مدافعان سلامت اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، زمان ارسال ارنج و همچنین بارگزاری فیلم های هفته اول دور برگشت از اولین دوره لیگ مجازی کاتا بانوان از سوی سازمان لیگ و مسابقات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی در این هفته تنها مسابقات دور اول برگشت در رده های (خردسالان سفید زرد نارنجی)، (نونهالان سفید زرد نارنجی)، (نوجوانان سبز آبی‌ بنفش)، (جوانان قهوه ای و مشکی) و (خردسالان قهوه ای و مشکی) برگزار می شود.

دقت در بارگزاری ویدئوها با توجه به ارنج تیم الزامی می باشد و هرگونه تناقض در ارنج و ویدئو ارسالی باعث حذف بازیکن از آن دور خواهد شد.

قضاوت هفته اول دور برگشت مسابقات روز جمعه ۲۶ دی ماه انجام خواهد شد. در این هفته، هر تیم یک بازی انجام خواهد داد.

شرکت کنندگان می بایست قبل از شروع کاتا نام و نام خانوادگی خود رو اعلام کنند و پس از آن مرحله مسابقه (هفته اول دور برگشت) را اعلام نمایند.

خاطر نشان می سازد سایر موارد اعلامی در بخشنامه مسابقات و همچنین موارد مطرح شده در جلسه وبینار به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته اول دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان ایران پس از مسابقات قهرمانی کشور از ۱۲ اردیبهشت تا امروز ۱۶ اردیبهشت برگزار شد.   پس از تمرین ۵ روزه، قایقرانان کایاک صبح امروز در آزمون انتخابی شرکت کردند.   این آزمون در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در بخش بانوان برگزار شد.   نتایج این آزمون در کمیته فنی بررسی می‌شود و برای ادامه روند اردو‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.   ….   در کایاک ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۳:۴۷.۶۸ دقیقه، در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان مردان محراب آسایش خورشید با زامن ۳:۵۸.۶۰ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بانوان تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۰.۷۷ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۲:۰۶.۲۳ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال مردان عباس حسینی با زمان ۱:۴۵.۵۴ دقیقه، در کایاک ۵۰۰ متر بانوان جوانان محراب آسایش خورشید با زمان ۱:۴۹.۶۳ دقیقه، در کایاک ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال تانیا کارگرپور با زمان ۴۵.۴۱ ثانیه و در کایاک ۲۰۰ متر بانوان جوانان ارشین رضانژاد با زمان ۴۶.۱۱ ثانیه در رده نخست قرار گرفتند. ­

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان