Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نظافت منزل و شستن و اتو کردن لباس ها یکی از امور طاقت فرسا و زمانبر است که بسیاری از افراد علاقه ای به انجام آن ندارند. گاهی اوقات با وجود نظافت منزل، آن طور که می خواهیم تمیز نمی شود که در این صورت باید از سرویس خدمات شرکت های نظافتی و خشکشویی آنلاین بهره گیری نمود. کارواش در محل یکی از خدماتی است که کارواش ها برای افرادی که دوست دارند ماشین تمیزی داشته باشند، در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه با توجه به اینکه انواع خودروها افزایش پیدا کرده اند و این خودروها به دلیل کثیف شدن نیاز به شستشو دارند، کارواش ها راه اندازی شدند تا این کار را به آسانی و در کمترین زمان انجام دهند. شما می توانید با استفاده از خشکشویی آنلاین، خشک شویی در محل و تماس با شرکت های نظافتی تمامی امور نظافت منزل، ماشین و لباس های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و کمتر در ترافیک شهرهای بزرگ، زمان خود را از دست دهید.  

نظافت خانه چگونه انجام می شود؟

نظافت خانه یکی از اموری است که بیشتر افراد حاضر به انجام آن نیستند و به دلیل دشواری و زمان بر بودن آن نمی خواهند آن را انجام دهند. این گونه وقت ها بهترین کاری که فرد می ‌تواند انجام دهد، این است که از یک نظافتچی معتبر استفاده کند تا در کوتاهترین زمان ممکن بتواند کار نظافت را انجام دهد. در بیشتر اوقات پیدا کردن یک نظافتچی مورد اعتماد، کار سختی است. برای همین توصیه می کنیم از شرکت های نظافتی برای این منظور استفاده کنید.

شرکت های معتبر نظافتی، چه ویژگی هایی دارند؟

مواظبت از منزل و پیشگیری از آسیب رسیدن به منزل و اسباب آن، نیز در افزایش هر چه بیشتر رزرو نظافتچی منزل موثر بوده است، چون نیروهای متخصص نظافت که از شرکت های معتبر اعزام می شوند، به طور کامل مواد شوینده و پاک کننده و نیز شیوه های اصولی را می‌شناسند و از آسیب رسیدن به منزل و لوازم آن در هنگام نظافت منزل پیشگیری می‌کنند.

استفاده از خدمات نظافت منزل برای چه کسانی مناسب است؟

اکثر افراد به علت فعالیت ‌های کاری مجال کمتری برای نظافت آپارتمان و خانه خود پیدا می‌کنند؛ از آنجا که تمیز بودن خانه، بر روحیه همه افراد خانواده اثر مثبتی دارد. در مجموع همه افراد می‌توانند از خدمات نظافتی خانه بهره بگیرند تا وقت بیشتری برای خود و خانواده‌شان داشته باشند.

کسانی به نظم و ترتیب در انجام کارها اهمیت داده و دوست دارند نظافت خانه با برنامه صورت گیرد.کسانی که شاغل بوده و وقت نظافت کردن منزل را پیدا نمی‌کنند.کسانی که فرزند کوچک دارند و فرصت کمتری برای رسیدگی به خانه و تمیز کردن منزل پیدا می کنند.کسانی که به علت افزایش سن و کهولت نمی‌توانند کارهای سنگین منزل را به‌تنهایی انجام دهند.کسانی که به علت مشکلات جسمی و بیماری، قادر به انجام کارهای خانه نیستند.کسانی که مجرد بوده و فرصت و مهارت لازم برای انجام نظافت خانه را ندارند.کسانی که مهمان دعوت می کنند و برای انجام کارها به کمک نیاز دارند.کسانی که علاقه به گذراندن وقت و انرژی با خانواده خود دارند و می خواهند کارهای خانه را به متخصصان نظافت بسپارند.

خشکشویی آنلاین

افراد زیادی در جامعه از خدمات خشکشویی استفاده می کنند و بیشتر لباس های خود را جهت شستشو و  اتوکشی و به خشکشویی می سپارند. خشکشویی ها به ما کمک می کنند تا بدون آسیب به پارچه و جنس لباس به بهترین نحو شستشو و اتوکشی شود. امروزه جهت راحتی کار شما، برخی از خشکشویی ها، به صورت آنلاین نیز لباس ها را دریافت می کنند و بعد از خشکشویی برای شما ارسال می کنند. شما می توانید فقط با یک تماس تلفنی و یا با ثبت سفارش از طریق سایت های خشکشویی لباس های خود را تحویل داده و در تاریخ مورد نظر تحویل بگیرید. از مهمترین مزایای خشکشویی آنلاین  می توانیم به سفارش بسیار ساده، حمل لباس با کیسه های مخصوص لباس های چرک، تحویل به موقع در محل کار یا منزل و صرفه جویی در زمان، اشاره کنیم.

کارواش در محل

ما در زمان های مختلفی نیاز به شستشوی ماشین پیدا می کنیم اما با توجه به شلوغی راه ها و درگیری افراد ممکن است وقت آن را نداشته باشید که به کارواش بروید. گاهی اوقات شما از جمله افرادی هستید که به تمیزی ماشین خود اهمیت بسیاری می دهید، اما زمان آن را پیدا نمی کنید که به کارواش بروید و ماشین خود را شست و شو دهید. با خدمات کارواش در محل شما می توانید زمانی که در محل کار و یا در منزل در حال استراحت هستید، ماشین خود را شست و شو دهید. مهمترین مزایای کارواش در محل این است که برای تمیزی و شستشوی ماشینتان، دیگر نیازی به زمان گذاشتن و بیرون رفتن از منزل ندارید. در کنار رسیدگی به دیگر امور زندگی و فعالیت هایتان، ماشینتان نیز شستشو خواهد شد.

جمع بندی

نظافت منزل یکی از کارهای ضروری است که حتما باید در طول هفته یا ماه انجام شود تا با خانه ای به هم ریخته و کثیف مواجه نشویم. امروزه نظافت منزل بسیار آسان شده و کسانی که نمی توانند نظافت منزل خود را انجام دهند، می توانند آن را به شرکت های خدمات نظافتی بسپارند. نیازیتو یک سایت فعال برای معرفی و پیشرفت سایت های مختلف  واصناف گوناگون است. شما می توانید با مراجعه به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com نیازهای خود را در تمامی زمینه ها ازجله یافتن شرکت های نظافتی معتبر را برطرف کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظافت منزل ماشین شرکت های نظافتی آنلاین شرکت های نظافتی خشکشویی آنلاین شما می توانید کارواش در محل انجام دهند نظافت خانه نظافت منزل لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • ما مجرم زاده می‌شویم