Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@16:10:13 GMT

کریمی آس رو کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۹۵۶۸

کریمی آس رو کرد

ساعت 24-علی کریمی با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نهایی خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون انجام داد. کریمی چند روز قبل گفته بود که قصد دارد برای ریاست اقدام کند. نکته جالب‌توجه ثبت‌نام کریمی که به نوعی برگ برنده او به حساب می‌آید اعلام نام مهدی مهدوی‌کیا برای نایب‌رییسی اول است. طبق قانون نامزد انتخابات ریاست فدراسیون باید هنگام ثبت‌نام نواب رییس خود را نیز معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کریمی نام هم‌بازی و دوست صمیمی خود و یکی از اسطوره‌های فوتبال کشور را برای این پست معرفی کرد. کریمی نام دقیقی و خانم علیپور را نیز برای نواب دوم و سوم اعلام کرد. زوج کریمی - مهدوی‌کیا که هر دو سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را دارند، احتمالا یکی از مهیج‌ترین زوج‌های مدیریتی تاریخ نه فقط فوتبال ایران که کل ورزش کشور به حساب می‌آید.
حال به نظر می‌رسد با اعلام نام مهدوی‌کیا برای پست نایب‌رییسی این حمایت‌ها بیشتر هم خواهد شد و همه کسانی که به واسطه خوی هیجانی کریمی در مورد شایستگی او برای ریاست شک داشتند، حالا با حضور مهدوی‌کیا در کنار او دیدگاه‌شان تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. مهدوی‌کیا در چند سال گذشته با پایه‌گذاری آکادمی کیا و کسب موفقیت‌های چشمگیر در رده‌های مختلف سنی فوتبال نشان داده آشنایی قابل قبولی با ساختارهای مدیریتی این رشته ورزشی دارد. 
اما ثبت‌نام کریمی در حالی صورت گرفته است که در چند روز گذشته خیلی از افراد سرشناس فوتبال از حضور جادوگر فوتبال آسیا در پست ریاست فدراسیون فوتبال حمایت کرده‌اند.
 سعید آذری مدیرعامل فولاد که گفته می‌شد قرار است برای ریاست اقدام کند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حمایت از کریمی پرداخت و نوشت: «با آمدن علی کریمی برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال آرزوی دیرینه جامعه تخصصی فوتبال بر آورده خواهد شد. وقتی تو هستی، اولویت با تو است. ما در حضور تو حتی اجازه ورود هم به خود نمی‌دهیم. کاش بزرگانی از استقلال، سپاهان، فولاد و بقیه باشگاه‌ها و بقیه ملی پوشان هم پیش‌قدم شوند.»
همچنین مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و سرمربی و بازیکن تیم تراکتور نیز تمام‌قد از علی کریمی حمایت کرد. شجاعی در این رابطه گفت: «فوتبال باید به دست فوتبالی‌ها سپرده شود و این موضوعی است که در سال‌های اخیر بارها مطرح شده است. علی کریمی یک چهره شناخته‌شده فوتبال در ایران و در عرصه بین‌المللی است و حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در این عرصه موفق باشد.» وی افزود: «علی کریمی بدون شک توانایی اداره فدراسیون فوتبال را در خودش دیده که وارد عمل شده و قطعا برای کارش برنامه‌هایی دارد و امیدوارم در این عرصه موفق عمل کند.»
خداداد عزیزی در کنار مهدی مهدوی‌کیا دیگر ستاره سابق تیم ملی کشورمان است که از کاندیداتوری کریمی حمایت کرده است. عزیزی در این رابطه گفت: «چه خبری از این بهتر؟ یکی مثل علی کریمی که فرد سالمی است و از همه مهم‌تر نه از جنس این فوتبال، بلکه علی کریمی خود فوتبال است. مگر اتفاقی از این خوب‌تر می‌تواند رخ بدهد؟ من با خود علی صحبت کردم اما متاسفانه فوتبال ما آلوده‌تر از این حرف‌ها است. من فکر می‌کنم تمامی اهالی فوتبال باید به احترام علی کریمی که کاندیدای ریاست فدراسیون شده است، خبردار بایستند. در این فوتبال، به غیر از علی کریمی هر شخصی رای بیاورد باید خاک بر سر آن کرد و درش را بست.»
وی ادامه داد: «اگر غیر از علی کریمی کسی رای بیاورد و رییس فدراسیون فوتبال بشود باید فاتحه این فوتبال را خواند. اگر علی کریمی بین این همه غیر فوتبالی باشد و رای نیاورد به فوتبال ظلم شده است. اگر فوتبالیست دیگری همچون علی کریمی نامزد شود باید از بین آنها اصلح‌ترین را انتخاب کرد حالا که علی کریمی تنها فوتبالیست نامزد است کسی جز او لیاقت این پست را ندارد.»
پیش از این با حمایت امیرقلعه نویی سرمربی سابق استقلال و وریا غفوری کاپیتان فعلی این تیم از علی کریمی ثابت شد که رنگ‌ها در این حمایت نقشی ندارند و همه اهالی فوتبال می‌خواهند یک فوتبالی مسند امور را به دست بگیرد.
 در این بین  حمایت برخی  مدیران سابق فدراسیون  نظیر داریوش مصطفوی از کاندیداتوری کریمی نشان داد،  فقط همبازیان  سابق و فوتبالیست‌های فعلی نیستند که خواهان حضور او در فدراسیون فوتبال هستند.
مصطفوی در این رابطه گفت: «اساسنامه‌های گذشته و جدید با هدف نوشته شده و قول می‌دهم فدراسیون بازهم بازیچه آدم‌های سیاسی خواهد شد. امثال علی کریمی باید با تامل وارد فدراسیون شوند؛ یک موی این فوتبالی‌ها را به هزار آدم سیاسی نمی‌دهم.» وی ادامه داد: «اوج بدبختی فوتبال از زمانی شروع شد که کفاشیان و کی‌روش وارد صحنه شدند. اگر علی کریمی، فرهاد مجیدی و … رییس فدراسیون شوند، ما با تجربه‌ها مجانی برای آنها کار می‌کنیم.»

منبع: روزنامه اعتماد

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ریاست فدراسیون علی کریمی مهدوی کیا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران