Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال، ۶۸ هزار و ۶۹۱ رویداد ولادت در استان به ثبت رسید که والدین نام‌های علی و فاطمه را بیشتر از دیگر اسامی برای فرزندان خود انتخاب کرده‌اند.

او با بیان اینکه ۳۵ هزار و ۳۴۱ مورد از نوزادان متولد شده، پسر و ۳۳ هزار و ۳۵۰ مورد، دختر بودند، افزود: به ازای هر ۱۰۶ پسر، ۱۰۰ دختر به دنیا آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امانی پور بیان داشت: در هر شبانه‌روز ۲۴۹ نوزاد متولد شده است که نام‌های علی با یک هزار و ۲۸۰ مورد، حسین با یک هزار و ۲۳۰ مورد، محمد ۹۸۳ مورد، امیرحسین ۸۰۶ مورد و امیرعلی با ۷۸۴ مورد، ۵ نام اول انتخاب شده از سوی خانواده‌های خوزستانی برای فرزندان پسر و نام‌های فاطمه با یک هزار و ۵۴۲ مورد، زینب با یک هزار و ۱۷ مورد، زهرا ۹۰۰ مورد، رقیه ۸۰۸ مورد و رَستا ۴۷۶ مورد، ۵ نام اول منتخب برای فرزندان دختر خود بوده است.

 مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان گفت: ۷۶ درصد از نوزادان متولد شده خوزستان در ۹ ماهه اول سال ۹۹ را جمعیت شهری و ۲۴ درصد را جمعیت روستایی تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال تولد نوزاد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • عکس/ جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تصاویری از پیدا شدن یسنا دختر گم شده گلستانی
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین