Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانبخش جعفری  در خصوص  دیدارتیم نفت و گاز گچساران مقابل ویستا توربین کرج اظهار کرد: تنها در فاصله2 روز مانده به شروع بازی‌ها کادرفنی و بنده هدایت تیم را برعهده گرفتیم و زمان کافی برای شناخت توانایی‌ها و پیاده کردن تاکتیک مورد نظر کادرفنی را نداشتیم.

جعفری افزود: هر چه زمان که بگذرد این هماهنگی و ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان و سایر اعضای تیم بیشتر و قوی تر می‌شود و بازی به بازی با شناخت بهتر از  هم دیگر به اهداف مد منظرمان دست خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی شاغل در لیگ دو در خصوص بازی مقابل تیم ویستا توربین تصریح کرد: جنگ نابرابری در پیش داریم و باید در خانه متمول‌ترین تیم این گروه بازی کنیم، تیم ویستا توربین بازیکنان باتجربه و نامداری جذب کرده و با هدف صعود به لیگ یک پای به بازیها گذاشته و قطعا بازی سختی در پیش خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر روز فردا و تقابل با این تیم هستیم.

جعفری در پاسخ به سوالی مبنی بر حساسیت بالای تقابل اندیشه های او و فرشاد پیوس ‌در دیدار فردا عنوان کرد: به دلیل مربیگری طی سالیان اخیر در لیگ دو کاملا با اندیشه های آقای پیوس آشنایی دارم و با توجه به سبک بازی این تیم فکر می کنم بازی بسیار زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود و با امیدواری زیاد شاگردان ما آماده این دیدار هستند.

وی با بیان اینکه جوان ترین و‌ کم تجربه ترین تیم تاریخ ادوار گذشته باشگاه نفت و گاز گچساران را در اختیار دارد گفت : جدا از شرایط پیش آمده در فصل جاری برای باشگاه و کم شدن شدید هزینه ها ، شخص بنده همواره اعتقاد راسخی به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمم دارم و انرژی و انگیزه خوبی در بین این جوانان شاهد هستیم و بزودی به تیم یک‌دستی تبدیل خواهیم شد.

وی یادآور شد: بومی های باتجربه و قدیمی باشگاه از تیم جدا شدند و اکثر بومی های تیم بازیکنان جوانان و رده امید این شهر هستند و آنچه برای کادرفنی زیبا و دلنشین هست، جدیت و تلاش این بچه ها است که نوید روزهای درخشانی برای فوتبال این شهرستان می دهد.

جعفری اشاره ای هم به نتایج کسب شده این تیم و سایر رقبا داشت و عنوان کرد : به جرات می گویم در طی سه بازی قبلی و از ۲۷۰ دقیقه بازی، تیم ما تنها ۷۰ دقیقه بد بوده و تیم شهرداری همدان با شکست به صدر جدول گروه می رسد و حریف فردای ما درگیر جمع آوری امتیاز هست و از سه بازی چهار امتیاز کسب کرده و تنها یک امتیاز از تیم نفت گچساران بهدست آورده است و با نگاهی عمیق به جدول می توان دید که تیم ما چیز زیادی را از دست نداده است و تیم ما پا پس نخواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد : طی هفته گذشته با مدیریت باشگاه در ارتباط کامل بودم و از کمک به تیم و در اختیار گذاشتن شرایط پروازی و هتل مناسب برای حضور در این بازی از گروه مدیریتی تشکر می کنم و امیدوارم با کمک به یکدیگر و همدلی بین تمام ارکان باشگاه ، مردم و هواداران فهیم و اصحاب رسانه در جهت نشان دادن توانایی های بالای این تیم دریغ نکنیم و روزهای خوشی برای فوتبال این شهر رقم بزنیم.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت فوتبال گاز لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)