Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا میدانید چه نوع ایزوگامی از همه بهتر است؟ آیا دوست دارید در هر جای ایران که هستید مستقیم از کارخانه ایزوگام بخرید؟ ... - اخبار بازار -

آیا میدانید چه نوع ایزوگامی از همه بهتر است؟ آیا دوست دارید در هر جای ایران که هستید مستقیم از کارخانه ایزوگام بخرید؟ آیا دوست دارید بدانید برای خرید مستقیم از کارخانه باید چه کاری انجام دهید؟ در ادامه این موارد را همراه با نکات دیگری برای شما بیان میکنیم تا بتوانید به راحتی در مورد خرید ایزوگام از کارخانه تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه ایزوگامی از همه بهتر است؟

در ابتدا باید این نکته را بگوییم که با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 1000 برند ایزوگام در بازار موجود است و از این تعداد فقط حدود 15 برند دارای کیفیت بالا هستند و از پارامترهای استاندارد کیفیتی برخوردار هستند و بقیه برندها از درجه کیفی پایینی برخوردار هستند و به خاطر همین نکته، انتخاب یک برند مطمئن بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست و شما با مطالعه این مقاله و در پایان می توانید تصمیم بگیرید که برند مطمئن و درجه یک کدام است.

متاسفانه با توجه به ورود افراد غیر حرفه ای و غیر متخصص به عرصه تولید ایزوگام باعث شده است که این صنعت دچار آفت منفعت طلبی اشخاص شده و کیفیت در این صنعت جایی نداشته باشد تا جایی که این عده به آبروی کشور هم رحم نکرده و با صادر کردن محصولات بی کیفیت باعث از بین رفتن اعتبار کیفیتی ایران در کشورهای مختلف شده اند و در این صنعت فقط عده بسیار کمی پارامترهای استاندارد را رعایت می کنند.

اما سوال مهمی که در ذهن هر خریداری ایجاد میشود اینست که با این وضعیت، ما چگونه بهترین برند ایزوگام را برای خرید و مصرف انتخاب کنیم؟

برای جواب به این سوال بهتر است اینگونه بگوییم که بهترین راه برای انتخاب ایزوگام خوب، تحقیق و مشاوره با افراد متخصص است و همچنین بررسی درباره شرکتی که در این حوزه بهترین خدمات را دارد با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل دریافت است.

اما سوال مهم دیگری که هر خریدار ایزوگام با آن مواجه میشود اینست که اکثر فروشندگان میگویند ایزوگام دلیجان خوب است و ما آن را داریم!

در این خصوص باید بگوییم که ایزوگام دلیجان نام یک برند نیست و  ایزوگام دلیجان  یک اسم عمومی هست مانند گز اصفهان یا سوهان قم و ... و دلیجان نام منطقه ای است در استان مرکزی که بیشترین تعداد کارخانه ایزوگام و بیشتر میزان تولید ایزوگام با حدود 100 کارخانه تقریبا 75 درصد ایزوگام در ایران را تولید و عرضه می کند و در این خصوص برندهایی که در دلیجان تولید می شوند نام دلیجان به عنوان پسوند منطقه ای روی آن قرار میگیرد مثلا ایزوگام حلزون دلیجان که نام برند حلزون است و در دلیجان تولید می شود.

پس ایزوگام دلیجان انواع مختلفی دارد که هر برند با برندی دیگر کیفیتی متفاوت دارد با این اوصاف از این پس از فروشندگان نام دقیق برند را بپرسید تا محصولی تقلبی عایدتان نشود و متاسفانه با توجه به معروفیت منطقه دلیجان، عده ای سودجو در مناطق شهریار و کرج و تهران و مشهد و تبریز و برخی شهرهای دیگر اقدام به تولید ایزوگام با پسوند دلیجان کرده اند که از لحاظ کیفیتی در پایین ترین و برترین حالت تولید می شود که لطمه بزرگی به این صنعت زده است.

قیمت ایزوگام خوب و درجه یک چقدر است؟

قیمت ایزوگام  با توجه به وجود تعداد بالای برندهای ایزوگام در بازار دارای قیمت های مشابهی هست و در حال حاضر اختلاف پایین ترین کیفیت تا بالاترین کیفیت معمولا حدود 12 هزار تومان در هر متر است.

اما سوالی که برای هر خریداری پیش میاید اینست که چرا قیمت های ایزوگام کم و زیاد دارد و هر کسی یک قیمتی میدهد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم با توجه به اینکه نظارتی در عرضه ایزوگام در فروشگاه ها و مغازه های ایزوگام از لحاظ کیفیت و قیمت وجود ندارد متاسفانه اکثر مغازه ها با خرید پایین ترین کیفیت ایزوگام از کارخانه به کمترین قیمت و عرضه آن در شهرها به عنوان کیفیت درجه یک و به قیمت جنس درجه یک باعث سودجویی از مردم ناآگاه می شوند و باعث رواج عرضه محصول بی کیفیت در بازار می شوند.

که متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خریداران و استفاده از کلمه قیمت ارزان و ترغیب مشتری به خرید جنس ارزان لطمه بزرگی به صنعت ساختمان و عایق وارد میکنند چرا که خریداران با خرید محصول بی کیفیت پس از یک یا نهایتا دو سال مجبور به هزینه مجدد برای نصب ایزوگام می شود که این نوعی از اسراف منابع ملی و آلودگی محیط زیست می شود.

برای اینکه بهترین قیمت را از شرکت ها بگیرید بهتر است قیمت شرکت ها را متناسب با کیفیت آن شرکتها مقاسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

چگونه ایزوگام را مستقیم از کارخانه بخرید؟

معمولا مشتریان دوست دارند که بهترین ایزوگام را برای ساختمان خودشان انتخاب کنند که مناسب ترین قیمت را هم داشته باشد و برای همین دوست دارند به جایی مراجعه کنند که با اطمینان بهترین کیفیت با بهترین قیمت را بخرند.

بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه  به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک میکند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در راستای مشتری مداری و کمک به مشتریان در سراسر ایران بستری فراهم نموده است که کلیه مشتریان از سراسر ایران می توانند خرید خود را از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران انجام دهند.

شرکت ایزوگام هیرمان در شهرستان دلیجان واقع شده است و با تولید انواع محصولات پلیمری و درجه یک و همچنین محصولات خاص که یکی از آنها با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم است که این محصول دارای کیفیتی بالاتر از تمام محصولات کارخانه های دیگر است و این محصول با نام ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان به عنوان بهترین برند ایزوگام در حال حاضر شناخته می شود.

برای اینکه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید می توانید با شرکت ایزوگام دلیجان هیرمان ارتباط بگیرید یا به آدرس اینترنتی hirmaanco.com مراجعه کنید.

"لذت آرامش و اطمینان با محصولات هیرمان"

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستقیم از کارخانه ایزوگام دلیجان ترین کیفیت ترین قیمت درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند

 شهروز همتی؛ رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص‌طبی ایران در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها از نتایج، کیفیت و انجام آزمایشات پزشکی در آزمایشگاه‌های کشور، به منظور آگاهی افکار عمومی، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در بخش‌های دولتی و خصوصی به واسطه صدور جواب کتبی جزو مراکزی هستند که عملکرد شفافی داشته و این عملکرد قابل راستی آزمایی است و آزمایشگاه در قبال صدور جواب باید پاسخگو باشد.

وی گفت: نتیجه هر آزمایش باید در خروجی هر دستگاه وجود داشته باشد و ما از این خروجی به نام سند یاد می کنیم. در واقع از لحظه پذیرش درخواست آزمایش و این که توسط چه فردی خونگیری شده، به وسیله چه دستگاه یا دستگاه‌هایی آزمایش انجام و توسط چه کسی آزمایش تحویل بیمار شده است، همگی مستند و قابل رهگیری و اثبات بوده و هر گونه مخدوش بودن آن‌ها قابل بررسی و شکایت است.

همتی افزود: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی کشور تحت نظارت ادارات امور آزمایشگاه‌های استان‌هاست و در سال چند بار در خصوص استقرار استانداردهای سخت‌گیرانه ایزو ۱۵۱۸۹ که از سال ۱۳۸۶ اجباری شده است، مورد بازرسی قرار می‌گیرند و تمدید پروانه آزمایشگاه‌ها منوط به استقرار این الزامات است که شامل پذیرش، جوابدهی، قیمت‌های اعلام شده توسط دولت، انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت در بخش‌های مختلف، ایمنی فضا و تجهیزات، استخدام و آموزش پرسنل و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص‌طبی ایران یادآور شد: از زمانی که پذیرش نسخ به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، آزمایش توسط پزشک درخواست داده شده و توسط آزمایشگاه‌ها ثبت می‌شود و این درخواست قابل دخل و تصرف نیست.

همتی تاکید کرد: امروزه حدود ۸۰ درصد آزمایش‌های درخواستی بیماران به صورت آنلاین است که در سایت بیمه‌های پایه نیز همزمان ثبت می‌شودد. بنابراین امکان صدور جواب‌هایی که ضروری نباشد وجود ندارد.

وی همچنین گفت: از طرفی طی سال‌های اخیر با هدف افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی تعداد زیادی از آزمایشگاه‌ها وارد فرآیند اعتبار بخشی داوطلبانه شده‌ و آزمایشگاه‌ها خود را به صورت داوطلبانه طی فرآیند سخت‌گیرانه‌ای مورد ممیزی نهاد اعتبار بخشی قرار می‌دهند.

همتی ادامه داد: با وجود این که سالانه میلیاردها جواب توسط آزمایشگاه‌های کشور صادر می‌شود، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در بین گروه‌های مختلف پزشکی دارای کمترین شکایت در نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند.

وی افزود: برای  حفظ و افزایش کیفیت، آزمایشگاه‌ها سه نوبت در سال توسط نهادهای کنترل کیفیت خارجی مورد پایش قرار می‌گیرند و نتایج این ارزیابی‌ها توسط ادارات امور آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس الزامات ۱۵۱۸۹ آزمایشگاه‌ها مکلفند بسته به نوع آزمایش، نمونه‌های بیماران را برای مدت مشخصی نگهداری کنند و اگر ادعایی مبنی بر عدم نمونه‌گیری و وجود نمونه در آزمایشگاه صورت گیرد، این ادعا کاملا قابل بررسی است و وجود نمونه در آزمایشگاه قابل اثبات می‌باشد.

وی تاکید کرد: ذکر این نکته قابل توجه است که با وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و بالا رفتن قیمت ارز، آزمایشگاه‌ها در تلاشند تا کیفیت خدمات خود را حفظ کنند. از آنجا که نتایج آزمایش‌ها  ۷۰ درصد در تصمیم‌گیری بالینی تاثیر دارد، آزمایشگاه‌ها تمامی تلاش خود را در ارائه یک جواب درست و قابل قبول معطوف می‌دارند. زیرا معتقدند که افزایش کیفیت خدمات و ارائه به موقع و درست آن تاثیری انکارناپذیر در سلامت بیماران دارد و موجب کاهش هزینه بیماران و نظام سلامت خواهد شد.

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران گفت: در شرایط سختی که آزمایشگاه ها با آن ها روبرو هستند آزمایشگاهیان ترجیح می دهند که آزمایشگاه های خود را تعطیل کنند تا به کارهای خلاف روی بیاورند و ما شاهد آن هستیم که هر ساله تعدادی از آزمایشگاه‌ها به دلایل اقتصادی درخواست تعطیلی آزمایشگاه خود را به کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه ها ارائه می دهند.

وی در پایان گفت: امیدواریم استادان گرامی هنگام مصاحبه‌های خود با اشراف بیشتری موضوعات را تجزیه و تحلیل کنند و اگر مشکلی وجود دارد از طریق مجاری قانونی با آن برخورد کرده و موضوعات را به شنیده‌ها و حدسیات واگذار نکنند و صحت و سقم آن را بررسی نمایند. زیرا درج این‌گونه مطالب موجب کدورت خاطر مسئولان فنی و بیش از هزاران  پرسنل آزمایشگاه خواهد شد. قابل ذکر است که پرسنل و مسئولان آزمایشگاه‌ها طی دوران کرونا با از خود گذشتگی و تلاش فراوان در ساخت کیت‌های تشخیصی، نمونه‌گیری و انجام آزمایش‌ها و حتی کمک در امر واکسیناسیون سهم بزرگی در کنترل بیماری کووید ۱۹ داشتند که قابل تقدیر است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی