Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی در آمریکا اعتراض به افراد بدون ماسک را به شیوه‌ای عجیب به نمایش گذاشت که در نهایت به دستگیری وی ختم شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از آسوشیتدپرس، مردی که در یکی از محله‌های شهر لس‌آنجلس هنگام پیاده‌روی به صورت افراد بدون ماسک آب دهان می‌انداخت به وسیله پلیس دستگیر شد.

بنا بر اعلام پلیس، جیمز هاوارد ۳۸ ساله، اهل گلندیل در کالیفرنیا، به اتهام تماس و لمس افراد، اذیت و آزار افراد مسن و ارتکاب جرایم ناشی از تنفر بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس گلندیل اواخر سال گذشته میلادی گزارش‌هایی را درباره مردی دونده دریافت کرده بود که به طور تصادفی به صورت افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کردند آب دهان می‌انداخت. قربانیان او افراد ۱۳ تا ۷۸ ساله بودند. او در برخی موارد از الفاظ ناشایست و توهین‌آمیز نیز برای توصیف قربانیانش استفاده می‌کرد.

به گفته پلیس، وی در یک مورد به یکی از قربانیانش گفت بهتر است به کشورش بازگردد و ضربه‌ای هم به پشت سر او وارد کرد. گفته می‌شود جیمز هاوارد به ارتکاب تمامی این جرایم اعتراف کرده و پلیس نیز او را به قرار وثیقه آزاد کرده است تا رسیدگی به پرونده‌اش ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین

کارآفرین آمریکایی در واکنش به اظهار امیدواری واشنگتن نسبت به پیروزی اوکراین بر روسیه، در پیامی کنایه‌آمیز از کاخ سفید خواست پیروزی را تعریف کند.

به گزارش ایسنا، «ایلان ماسک» میلیاردر آمریکایی در واکنش به ادعای کاخ سفید مبنی بر اینکه اوکراین می‌تواند در جنگ پیروز شود، از واشنگتن خواست «پیروزی» را تعریف کند.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه گفت: «مقامات آمریکایی بر این باورند که اوکراین در نهایت می‌تواند در این جنگ پیروز شود. اوکراین عزم پیروزی در این جنگ را دارد و ما هم برای دستیابی به این هدف از آن حمایت خواهیم کرد.»

در همین رابطه ایلان ماسک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «پیروزی چه شکلی است؟»

این کارآفرین آمریکایی از آغاز جنگ اوکراین نسبت به امیدواری‌های واشنگتن به عملکرد کی‌یف تردید داشته است؛ از جمله به طرح صلح «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین که اوکراین در آن خواستار پس‌گرفتن تمامی مناطقی شده که روسیه از آغاز جنگ تحت کنترل خود درآورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم